Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit van (coffeeshop) wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kwaliteit van (coffeeshop) wiet

    Korting op 420shop
    goedemiddag mede-blowers,

    het valt mij op dat de kwaliteit van wiet in de shops steeds slechter wordt.
    en ik vraag me af waar dat nou precies aan ligt.
    volgens de media wordt het allemaal steeds sterker en heftiger.
    maar mijn ervaring is dat het alleen maar duurder en slechter wordt.

    hebben de shops soms geen belang (meer) bij het verkopen van wiet van een goeie kwaliteit ?
    of is het aanbod voor hen zo slecht. dat er daarom geen goeie wiet te krijgen is ?

    ik heb niet de mogelijkheid om zelf te gaan kweken. al zou ik dat nog zo graag doen.
    maar het gaat mij steeds meer tegenstaan om mijn geld naar een shop te brengen.
    zonder dat er ook maar een beetje kwaliteit wordt geleverd.

    is een gemeente niet (mede) verantwoordelijk voor de kwaliteit die een shop levert ?!
    het hele gedoogbeleid rust immers op basis van 'volksgezondheid' ...

    momenteel ga ik nog liever naar een thuiskweker (als ik er 1 zou kennen) als dat ik naar een coffeeshop moet.

    laten we hopen dat 2014 ons beter gezind zal zijn ...

    #2
    Re: Kwaliteit van (coffeeshop) wiet

    Een coffeeshop kent geen kwaliteit enkel kwantiteit.
    Degene die die meuk aan de shop verkopen denken alleen maar aan de eigen portemonnee en niet aan jou longen.
    Zodra de toppen uitgegroeid zijn worden ze ge-oogst om snel een nieuwe ronde neer te zetten.

    Hier en daar zijn best wat goeie wietjes te vinden.
    Neem aan als je vaker in de shop komt dat je de lui achter de balie inmiddels ook wel een beetje kent?
    Ik haal hier dan ook me profijt vandaan door iedere x te vragen of me wietje nog wel volstaat of dat ik beter iets anders kan nemen.

    greets

    Comment


      #3
      Re: Kwaliteit van (coffeeshop) wiet

      En in welke shop kom je dan precies, dat je de kwaliteit zo achteruit ziet gaan ?
      Natuurlijk hebben shops belang, dus maak reclame voor de goeie en anti-reclame voor de slechte.
      Of vraag het gewoon eens binnen hoe het zit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X