Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet in urine en bloed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet in urine en bloed

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Wiet in urine en bloed

    volgens mij bij de regelmatige roker 3 weken (google het ff staat genoeg op google ;P)

    Comment


      #3
      Re: Wiet in urine en bloed

      Oke, dankjewel

      Comment


        #4
        Re: Wiet in urine en bloed

        tiens (asjemenou), wist google vandaag het antwoord niet?

        Comment


          #5
          Re: Wiet in urine en bloed

          Jawel, maar er staan zoveel verschillende dingen. Daarom wou ik het eens vragen aan mensen die ervaring hebben met tests of zo

          Comment


            #6
            "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

            Comment


              #7
              Re: Wiet in urine en bloed

              Ga maar van 3mnd in je bloed uit, alleen bij "heel af en toe" roken is het korter.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet in urine en bloed

                  hangt dat niet van de setting af waarin het "delict" gepleegd is ?

                  Ik ken -helaas van te dichtbij (ik ben het niet!)- een gevalletje waarin een uit z'n vaderschap gezette vader door de rechter verplicht werd regelmatig dopecontroles te laten uitvoeren. Alleen nu komt het zieke : de controleclub was niet verplicht de resultaten van die controles te delen. Er werd dus getest, regelmatig positief ook, maar niemand wist dat zogenaamd.

                  Als er iets opvallend is aan controleclubs -anders dan sportdopingcontroleclubs!- is het wel hun totale onbenulligheid op het gebied van dopemisbruik. Bv cokeverslaafden een week na een zeer waarschijnlijk gebruiksmoment laten pissen (en -nah! vreemd zeg niks te vinden!), bij essentiele testen ivm omgevingsgevaar hele klassen dope links laten liggen want "die zijn te exotisch".
                  Ik wordt nog weleens gebeld door lui die beter zouden moeten weten : psychiaters in TBS-setting die vragen hebben omtrend mogelijk dopegebruik van clienten die buiten mochten spelen, dopegeinduceerde psychotische aanvallen, dat soort idioterie. Het practikum dopegebruik is er helaas nooit van gekomen voor de zieleknijper in spe.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet in urine en bloed

                      Oorspronkelijk geplaatst door sertyp View Post
                      Jawel, maar er staan zoveel verschillende dingen. Daarom wou ik het eens vragen aan mensen die ervaring hebben met tests of zo
                      Toen ik bij de Bouwman liep, zeiden ze tegen mij dat het 2 weken in je urine zit, en 4/6 weken je in je bloed volgens mij.
                      Ik heb ook 2x UC moeten doen op een begeleid wonen tracject, en toen moest ik ook 2 weken van te voren stoppen om geen THC in me lichaam te hebben.. Of `1 week van te voren stoppen.. En drinken of je leven er van af hangt...
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet in urine en bloed

                        google gaf teveel verschillende antwoorden.
                        Dan kan je verwachten dat je hier ook zoveel verschillende antwoorden krijgt.
                        Als je al jaren elke dag Cannabis gebruikt is het in je bloed tot wel 20 weken na laatste gebruik aantoonbaar.
                        Als je heel veel water drinkt, detecteren ze dat bij een urine test.
                        En voor een speekseltest zie ik (via google) ook verschillende termijnen, van 12 uur tot 4 weken.

                        Een hoop bomen ..
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet in urine en bloed

                          Ik heb dit vroeger lang en veel moeten doen ik denk ongeveer een 2 jaar en ik moet zeggen ik ben toen eens 4 maanden gestopt geweet en er zaten nog sporen van in mijn urine.
                          Bloedtesten hebben ze nooit op regelmatige basis gedaan bij mij dus daar kan ik niet van meespreken
                          En ik drink gemakkelijk 2l water per dag en elke ochtend een goede kop melk.
                          Dus ik vrees dat dit van mens tot mens afhangt en al heel zeker van de mate en frequentie dat je blowt.
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet in urine en bloed

                            ik weiger te testen..wat de consequenties ook zijn. Kom maar boven de pijp hangen als ik gecremeerd wordt.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              En behalve een lekkere joint en een frisse pint hou ik me niet bezig met andere BROL...

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Is het een vraag van een Nederlander of een Belg? Dat is toch een verschil. Hoe zijn de controles eigenlijk in Nederland? Word daar echt actief getest op drugs?
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...
                              X