Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

    Lekker...veel meer buiten...
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #17
      Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

      niet .. want bij 'legaal' hoort ook intensievere controle, waardekeurmerk, brevet om te kweken etc ..
      niet .. want bij 'legaal' hoort ook accijns etc ..

      in dat geval kweek ik nooit meer, echt nooit meer .. hebtgem hebtgem

      Comment


        #18
        Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

        Als het legaal zou worden dan word het waarschijnlijk door legale beroepskwekers gekweekt die een vergunning hebben verkregen van de gemeente. Die kwekers zullen het uiteraard aan de coffeeshops verkopen. Daarbij zal alles nauw in de gaten worden gehouden (denk aan verkoopcijfers en voorraden). Ik denk niet dat er meer ruimte gegeven zal worden voor de thuiskwekers. sterker nog. Het zou veel logischer zijn dat ze dat helemaal afschaffen. Waarom zou men thuis moeten kweken als er gewoon een betrouwbaar product in de shops ligt.

        De legalisatie wordt trouwens nog maar door een persoon echt tegengehouden. De door de cannabisliefhebbers gehate man meneer Opstelten. Vele gemeente willen het kweken van wiet namelijk legaliseren. http://nos.nl/op3/artikel/604523-ops...-zij-niet.html

        Hoewel ik vind dat het systeem in NL niet deugd vanwege de criminaliteit die ervan komt, lijkt het mij voor de hobby kwekers slecht uit te pakken als de wiet kweek gelegaliseerd zou worden.

        Er was nog een krantenbericht over de gereguleerde wietteelt: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...ietteelt.dhtml


        Dus "legaal" wiet kweken gaat er denk ik niet inzitten als wiet gelegaliseerd word.
        Last edited by re100200; 24 February 2014, 17:46.

        Comment


          #19
          Re: Hoe zou men wiet kweken als het legaal was?

          voor hennep werd opgenomen in de opium wet kweekte vrijwel niemand zelf.
          waarom zou je ook, je ging gewoon naar de kruiden winkel of drogist.

          mijn vader gebruikte het als wind kering tussen de tulpen.
          moest ik de meest paarse kopjes oogsten voor kruiden thee tegen astma en slapeloosheid.
          na het rooien van de bollen werd het inmiddels droge spul ingewerkt of in de fik gestoken.
          zo bijzonder was het nou.............................
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #20
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X