Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zenuwtrekjes tijdens stoned zijn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zenuwtrekjes tijdens stoned zijn

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb de laatste tijd wat zenuwtrekjes als ik stoned ben, ik kan niet echt lekker stil ontspannen. Heeft iemand enig idee hoe dit komt ? Zou het ook door de soort wiet kunnen komen, aangezien ik laatste tijd een andere soort rook ?

    Het lijken wel een beetje ''spastische'' trekjes.

    Bedankt

    #2
    Re: Zenuwtrekjes tijdens stoned zijn

    probeer de joint eens aan de andere kant vast te houden..

    seriously : attentiegerelateerd (focus op handen, handen gaan trillen), of meer algemeen zo even een trillinkje tussendoor. Op z'n gronings is dat geloof ik
    en waar heb je die trillingen ? alleen als je blowt of ook als je net even lekker in de zee hebt gezwommen ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Zenuwtrekjes tijdens stoned zijn

      @moreweed , bedankt voor je reactie, als ik een beetje stoned ben heb ik het niet. Maar als ik een dikke joint heb gerookt dan is t erger, vooral mn nek kan ik niet stil houden, en mn handen ook niet echt. Eigenlijk heb ik dit dus alleen als ik echt goed stoned ben.

      Maar ja als ik me focus op het stil houden, helpt dat niet echt, ik denk er ook vaak aan, misschien is dat het ook ?

      Comment

      Bezig...
      X