Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maffesmoorplekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: maffesmoorplekken

waar niet is beter de vraag

in attracties in pretparken, (reuzenrad is aanrader ) maar ook in achtbanen met 2 man rustig 1 smoren... alleen aansteken is wat lastig xD

de leukste plek is toch wel de lift in mn oude flat, die kon je zelf op stop zetten en er paste makkelijk 4 man in, geef ze allen een eigen jointje en binnen 5 minuten staat de lift vol met rook hou dit ong een kwartier vol (en gewoon trots doorroken) en dan weer naar buiten
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Op mijn 18de verjaardag zijn we met een paar vrienden gaan eten in een Thai's restaurant. We zaten midden in Brussel en ken mijn weg daar helemaal niet, dus een rustig plaatsje met niet al te veel volk was moeilijk te vinden.
      Daarom maar in de toilet van het restaurant gesmoord. Er was afzuiging, maar die werkte jammer genoeg niet goed. Gevolg: geur ging uit de toilet, door de gang, de trap op in het restaurant. Uitbaters waren erg vriendelijk en hebben ons er niet uitgegooid. Al kwam dat misschien omdat we een erg grote rekening hadden

Dan op een berg in Zarautz (Spanje). Maf is deze plek niet, maar wel erg mooi. Je hebt een prachtig uitzicht over het stadje, het strand en het golfterrein.

Op het Dour festival stak ik een joint op in de dixie toiletten. De stront- en pisgeur was zo erg en daarom hielp die joint wel goed, als luchtverfrisser zeg maar

greetz,
      zion

Comment

Idd die dixie toiletten zijn een hel om gewoon nog maar in te zijn..
        Dit weekend op een feesje ook in zo'n dixie ene gerold en gesmoked
        grtz

Comment

op de parking van het politiebureau voor een weddenschap

in de tgv (in het tussencompartiment) me drie mensen en een grote hond zonder ticket, zonder een cent betaald te hebben .....we zijn toch tot in Lyon geraakt

Comment

2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
            http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

Comment

Wij smoren altijd in het veld. Dan moeten we eerst een lang wegske stappen en uiteindelijk komen we daaraan, en wat een zicht . We zitten dan voor hoge bomen op het gras naar de sterren te kijken, muziek te luisteren, lachgas doen of gaan plassen .En dat allemaal terwijl we eentje natuurlijk .

Ook chill is als ik alleen thuis ben gewoon op stoeletjes zitten met een tafeltje erbij in mijn tuin .

Vroeger deden we het soms vlug en dat was dan op het skatepark, maar dat lag juist voor het politiebureau, wat niet slim is natuurlijk .
              Last edited by Weeder; 22 May 2009, 09:20.

Comment

Wij smoren eingelijk overal
                raarste plek is tog wel recht voor het politibureau. (10m er voor) haha. was dan wel half 2 snacht maartog

grtzz

Comment

1 van de meest geflipte plaatsen vond ik helemaal boven in het hoogste deel van de toren van het Belfort in Gent, schoon uitzicht, ik moest daar werken en had een jointje meegenomen, kwam goe van pas.

Ook een keer in een oud gedeelte van de Oude Bijloke, stond al vele jaren helemaal leeg en verlaten, vroeger was dat een ziekenhuis, t'was net een spookhuis.

In't "spookhuis" in T'Sas van Gent.

Of in de top van een oude molen hier in de buurt ook nog veel gesmoord, toen die nog open stond voor hij hersteld werd.

Ook eens in't buitengedeelte van Scheldorado (zwembad), je kan van binnen naar een stukske buiten het zwembad zwemmen, ook in de winter.Ik had mijn jointje en een aansteker meegesmokkeld in t'zwembad in een plastic kokertje om buiten in da zwembad te kunnen smoren.

Op hotelkamers vind ik het ook altijd leuk, omdat je weet dat het eigenlijk nie mag, dat maakt het juist zo leuk.

Vroeger op mijn werk ook nog zot veel risicos genomen om toch maar te kunnen blowen.

Ik smoor liefst vanal gewoon in de natuur, in't bos, in de velden of de polders, aan een vijver, meer of kreek, of aan de zee.In een Kayak smoren is ook heel leuk.

Ik zou graag ooit eens in een luchtballon blowen, moet wel de max zijn!
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Kep wel eens een splifje opgestoken bij het paragliding. das pas high!

grtz Monty
                    Last edited by monty; 6 June 2009, 03:03.

Comment

tja, idd waar eigenlijk niet? op het schoolplein,in de kerk enz enz enz

Comment

ooit waren mn ouders (toen ik een jaar of 17 was) ergens naar toe gereden en zeiden "we zullen waarschijnlijk laat thuis zijn" dus ik dacht, ja, heel laat he kot voor mij alleen,dus zat op mijn gemak thuis alleen voor yo mtv raps een jointje te blowen hoor ik inneens een auto op de oprit, ik kijk door het raam,ja hoor ons ma en pa,da kot rook daar gelijk ne coffeeshop op ne feestdag,ik direct spuiten me brise en al,komt ons ma binnen had mij gelijk of er niks was op de zetel gelegt,die wa stinkt hiere?
                        want die wist wel dak sigaretten rookte,ik zeg ah nemaat van mij heeft canadese tabak meegebracht voor mij,moet is proeven?die trok daarvan en zei ppppffff das veel te straf voor mij,vergeet dat nooit meer,nu weet ze da maar ontkent daar van getrokken te hebben als ik da vertel,

grtzz
                        you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

Comment

Bovenop mijn dak. Heb wel een kennis met een ladder moeten laten komen want ik was gewoon te weg om zelf heel naar beneden te klimmen

Comment

thuis in onze zetel, en de zondag met een clubke maten, maar voor de rest nog aan de ijzer, tis daar mega spooky 'snachts, da geeft wel iet ...
                            sigpic

Comment

Yo
                              Lol @ pro. Moest dronken pa eens naar huis voeren want wou die niet meer laten rijden (ging toen eigenlijk wel nog gaan). Zeg ja, die ligt ier toch alweer te pitten, steek er eentje op. Komt wakker vraagt een paar trekjes en heeft nog lekker doorgeslapen. Heb hem naar binnen mogen sleuren. Lach nog steeds met hem daarmee, want weet nog wat hij vroeger zei over smokers! lol
                              geschiftste smokersplekje: sunglasses, pina colada en op luchtmatras dobberen op zee! (cigarenhuls meedoen met stekjes en van da hout voor sigaren he)
                              Grtz $iR
                              sigpic

Comment

op mn werk ik en een vriend en we trokken dan fotos van elkaar zonder het te weten toen we gedaan hadden toonden we de fotos aan elkaar met de geneugden van een ferme joint,gelachen da we hebben gedaan.
                                grtz een wietroker is geen onruststoker

Comment

Bezig...
                                X