Dat dus
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ik vind jullie lief
Collapse
X
-
Re: Ik vind jullie lief
Wij vinden jou ook lief hoor Chemiel.
Daarom raden we jou ook een leuke vaKantie trip aan
Wel een kaartje sturen he vanuit een ander universum!!!
*Dit bovenstaande bericht is uit niet serieus, melig, humoristisch oogpunt in elkaar gezet. Dit ter aanvulling van deze toch al loze discussie. de inhoud van deze tekst dient niet als serieus in acht genomen te worden. Neemt men deze waarschuwing niet in acht en vervolg men toch de procedure dan staat men zelf verantwoordelijk voor den gevolgen. De auteur stelt zich niet aansprakelijk voor geleden narigheden. Dan had u de kleine regels maar moeten lezen.
Oorspronkelijk geplaatst door matthijs1990 View PostHebben jullie je ook al zo vaak voorgesteld om te stoppen met blowen, maar dat het er echt nooit daadwerkelijk van komt?
Daarbij bespaar ik mijzelf de moeite omdat ik weet dat ik niet wil stoppen
stoppen is sowieso overbodig. je kunt ook gewoon rustiger aan gaan doen. en rustiger aan doen betekend niet persee dat je wat moet pakken
Krijg je ook nooit het gezeik van ''jij was toch gestopt'' als je weer eens een keer zin hebt.
Ik heb nooit gezegd dat k stop met drugs. maar mijn gebruik momenteel is vaak gelimiteerd op blowen.If life keeps putting you down, You better stay high
Comment
Comment