Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: blowers (20-35 jaar)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gezocht: blowers (20-35 jaar)

    Korting op 420shop
    Voor het nieuwe tv-programma Ik kom bij je slapen (Ned 3) ben ik op zoek naar een fervente blower, iemand die meer blowt dan hem/haar lief is. Hij/zij worstelt met het dilemma: ga ik wel of niet stoppen met blowen? We sturen deze persoon op een bijzondere reis van 3 dagen, wat hem/haar hopelijk gaat helpen met het dilemma. Ben of ken jij zo iemand? Mail mij dan op esther.zandberg@nachtzonmedia.nl

    Ik hoor graag van jullie!

    #2
    Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

    En moet dat dan defintief zijn? Stoppen met blowen. Wel vervelend als je geen werk hebt om zo uitvergroot te worden denk ik. Voor mij zelf is blowen bij vlagen, ook als spelen met vuur. En heeft het me best een hoop ellende gebracht. Anderzijds vind ik het niet rechtvaardig om alleen het blowen de schuld te geven. Zo veel rand factoren die hierin meespelen.

    Ik kan er namelijk evengoed erg van genieten.

    En 3 dagen is ook niet echt lang. Kan best intensief zijn. Maar daarna? Kop op tv geweest, programma gemaakt en weer door met het (oude) leven? En eventueel de gevolgen van als (probleem) blower bekend staan?

    Groetjes,
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment


      #3
      Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

      Hoi dr00p,

      Hoe je daarna verder gaat, ja dat is altijd even afwachten. Maar we hopen door goede gesprekken met andere mensen, de personen met het dilemma nieuwe inzichten te geven, waardoor de keuze hopelijk makkelijker is. Dit hoeft dus niet te betekenen dat je echt stopt. De persoon kan namelijk ook beslissen dat hij/zij het eigenlijk wel prima vindt zo, en dat hij/zij hiermee dus niet hoeft te stoppen.

      We zijn ook niet perse op zoek naar een probleem blower. Wel iemand die erover twijfelt.

      Alsnog bedankt voor je reactie!

      Comment


        #4
        Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

        Jij ook bedankt.

        Wou wel zeggen dat als je "twijfelt" over blowen, het eigenlijk dus een probleem is. Anders neemt zo iemand zelf wel een stapje terug. Dat lethargische is voor een hoop blowers juist het gevaar.

        Enerzijds vind ik het - gezien mijn eigen situatie momenteel - best een interessant idee. Anderzijds besef ik ten eerste dat dit je werk is, en dit gewoon een item is voor een leuke (interessante) show. En zoals gezegd, ben ik niet echt zeker van de nasleep.

        Goed, wie weet dat een ander meer aan sluit op wat je zoekt. Succes wel!
        Rough! Rough! Arrrr..

        Comment


          #5
          Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

          dus na de 3 dagen is de hulp weg als ik het goed begrijp?
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

          Comment


            #6
            Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

            Uiteindelijk komt het weer erop neer dat blowen een negatieve bijklank krijgt...
            Btw, voor een topic als dit te plaatsen moet je eerst toestemming aan JD vragen.

            Comment


              #7
              Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

              Ik lees:
              gezocht ! Iemand die zich publiekelijk voor lul wilt laten zetten, de komende paar jaar als "die junk van tv" gezien wilt worden... en onze zakken wilt vullen.. Succes !
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment


                #8
                Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                ik zie dit toch ook ni erg positief in !!

                en zoals hier boven vermeld , denk ik wel dat de meeste mensen anoniem wensen te blijven !!

                tevens veel geluk met het zoeken van een blower die wil stoppen , denk ni dat die op jd gaan zitten

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #9
                  Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                  Ik wil best drie dagen op reis, maar bekend staan als 'verslaafde' (ik beeld me een generieke voice over in), nee. Fijn dat je zo eerlijk zegt waar het op staat Esther. Er zijn weinig mensen in het mediapark en omstreken die eerlijk zijn over de mogelijke consequenties van een show. Maar als er geen voordelen aan kleven als bijvoorbeeld; dealtjes met vara om op te treden als 'deskundige', een docu over de thuisteeltcultuur, of andere 'perks' dan denk ik dat weinig mensen zich bloot willen geven over dit onderwerp.
                  Driedaagse vakanties staan ook in de krant voor 50-99 euro. En dan sta je niet als junkie bekend.. Drie dagen niet blowen, want je zit in het buitenland, dus ook meteen van je 'verslaving' af.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                    Wat een onzin, maak dan een programma (bijv) over de medische kant van wiet. Dat er mensen zijn die er ook baat bij hebben ipv alleen de negatieven kant te laten zien. Durf is een keer iets anders te doen behalve de kudde achter na lopen!
                    Grow bitch! Grow!

                    Comment


                      #11
                      Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                      Uiteindelijk komt het weer erop neer dat blowen een negatieve bijklank krijgt...
                      Btw, voor een topic als dit te plaatsen moet je eerst toestemming aan JD vragen.
                      Ik snap je punt, maar dat is echt niet de intentie van het programma. We proberen de mensen met het dilemma niet in een hokje te duwen, zoals in dit geval dus zeggen: je moet stoppen, maar juist vele kanten te belichten. Wat we willen laten zien is mensen die worstelen met een dilemma, een dilemma wat speelt bij veel mensen in de leeftijdscategorie 20-35. We hebben er al 6 uitzendingen op zitten, met allerlei diverse dilemma's, heel uiteenlopend.

                      Sorry trouwens, ik was daarvan nog niet op de hoogte!

                      Comment


                        #12
                        Last edited by amnesia88; 23 April 2014, 16:12.

                        Comment


                          #13
                          Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                          Ik wil best drie dagen op reis, maar bekend staan als 'verslaafde' (ik beeld me een generieke voice over in), nee. Fijn dat je zo eerlijk zegt waar het op staat Esther. Er zijn weinig mensen in het mediapark en omstreken die eerlijk zijn over de mogelijke consequenties van een show. Maar als er geen voordelen aan kleven als bijvoorbeeld; dealtjes met vara om op te treden als 'deskundige', een docu over de thuisteeltcultuur, of andere 'perks' dan denk ik dat weinig mensen zich bloot willen geven over dit onderwerp.
                          Driedaagse vakanties staan ook in de krant voor 50-99 euro. En dan sta je niet als junkie bekend.. Drie dagen niet blowen, want je zit in het buitenland, dus ook meteen van je 'verslaving' af.
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                            Wie geeft mn plantjes water als ik op vakantie ben dan? k wil dr best paar dagen op uit..... Moet t wel n fijn oordje zijn.... En zakgeld, (moest laatst ook 3 dagen zonder wiet omdak geen geld had)

                            Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                            Comment


                              #15
                              Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                              helemaal met je eens ......kort en duidelijk .

                              Comment

                              Bezig...
                              X