Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: blowers (20-35 jaar)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

    Waar gaan we heen ? Thailand ?
    oh scheisse, ik ben te oud.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

      Oorspronkelijk geplaatst door Nachtzonmedia View Post
      Ik snap je punt, maar dat is echt niet de intentie van het programma. We proberen de mensen met het dilemma niet in een hokje te duwen, zoals in dit geval dus zeggen: je moet stoppen, maar juist vele kanten te belichten. Wat we willen laten zien is mensen die worstelen met een dilemma, een dilemma wat speelt bij veel mensen in de leeftijdscategorie 20-35. We hebben er al 6 uitzendingen op zitten, met allerlei diverse dilemma's, heel uiteenlopend.
      Misschien bent u/jij? in staat om wat met de onderstaande opmerking van giel te doen, als wederdienst voor het zoeken van een 'slachtoffer?'
      '
      'Wat een onzin, maak dan een programma (bijv) over de medische kant van wiet. Dat er mensen zijn die er ook baat bij hebben ipv alleen de negatieven kant te laten zien. Durf is een keer iets anders te doen behalve de kudde achter na lopen!'

      De laatste tijd zijn daar volgens mij best interessante journalistieke onderwerpen over te vinden..(denk aan USA legalisering medical weed enz,legalisering andere landen, gedoogbeleid.)
      Misschien tijdens een vergaderingetje , of bij de koffieautomaat eens inbrengen als idee?
      Alvast bedankt!
      Last edited by ziggymasterz; 23 April 2014, 19:21.

      Comment


        #18
        Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

        De laatste tijd zijn daar volgens mij best interessante journalistieke onderwerpen over te vinden..(denk aan USA legalisering medical weed enz,legalisering andere landen, gedoogbeleid.)
        Op youtube enz ja, maar niet in de Nederlandse media, daar doelde Giel op he.

        Comment


          #19
          Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

          Pfffff, de nationale omroepen recycleren al sinds 1995 alle concepten. Nu dus een soort puberrruil meets 'family matters', maar dan rigoreus anders, of nee. Toch gewoon hetzelfde, maar dan in drie dagen in plaats van drie weken!
          Het tweede seizoen startte in december 2009. Eerst kregen de gezinnen opdrachten die ze thuis uit moesten voeren, zoals 2,5 uur zonder enige afleiding aan tafel met elkaar zitten en praten. Later reden ze naar een ranch in een afgelegen gebied in het Spaanse , waar ze drie weken lang met zichzelf en hun problemen werden geconfronteerd.
          Uit: family matters.
          Om een blik in elkanders leven te werpen
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

            Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
            Op youtube enz ja, maar niet in de Nederlandse media, daar doelde Giel op he.
            Vandaar ook mijn vraag aan deze mevrouw.Tenminste zo bedoelde ik het..
            Misschien kan zij iets betekenen?

            Comment


              #21
              Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

              Zo kwam het niet over toen ik je (ongewijzigde) reply las

              Comment


                #22
                Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                Ik denk dat ze nu al wel tot de conclusie gekomen dat t hier nie gaat werken. 03.00 in de n8 reclame bij 24 kitchen 50 euro onkostenvergoeding..
                Kijken wat n reacties!

                Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                Comment


                  #23
                  Re: Gezocht: blowers (20-35 jaar)

                  Ik bedoelde idd de NLse tv, je hoort of ziet genoeg dingen ivm wiet maar altijd aan de kant van de georganiseerde teelt. Met schiet partijen, moord etc etc, waardoor het beeld word geschept dat je een crimineel en/of junk bent als je blowt. Terwijl dat in praktijk vaak helemaal niet is. Maak maar eens een programma wat juist die fabeltjes uit de wereld haalt, mensen met (bijv) een vorm van reuma zijn kei gebaad bij een jointje. Laat maar is wat cijfers op tv zien waaruit blijkt hoeveel geweld er in de gemiddelde coffeeshop of discotheken voorkomt, nu worden blowers zo vaak 'gediscrimineerd' terwijl er niks aan de hand is gewoon door 'angst' voor het onbekende.
                  Grow bitch! Grow!

                  Comment

                  Bezig...
                  X