Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ed rosenthal wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ed rosenthal wiet

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
    Soulrebel,ook dit staat op Seedfinder:

dat Sensi eigenaar is van Weedseedshop kan ik nergens terug vinden qua bedrijfsinfo ook al staat dat op Seedfinder, op welke bron baseren zij zich dan? of Jij?
    Ik kan moeilijk geloven dat je je reputatie op het spel gaat zetten, door via zo'n malafide bedrijfje zaden te koop aan te bieden die niet eens je eigen zijn.
    werk jij ben sensi misschiens of heb je iets tegoed van hennouja staat duidelijk vermeld bij seedfinders site,er staat vermeld dat weedseedshop afgedankte nirvana seeds verkoopt,en dat sensi sinds 2009 eigenaar is ervan,heel geloofwaardig toch

Comment

Dus op die manier ontwijk je de goeie info over Sensi seeds die er staat op die website, en mijn vraag naar jou toe op welke bron zij zich baseren of jij je baseert, buiten dan dat het op Seedfinder staat ontwijk je ook door simpel en belachelijk te stellen dat ik voor hun zou werken of iets te goed hebben.

Voor welke concurrent werk jij dan of heb jij iets te goed dat je een negatief geladen topic opent over Sensi seeds?
      Last edited by Ganjax; 13 August 2014, 01:21.

Comment

140 euro is niet niks, maar dan heb je wel wat, we gaan er idd niet dom over doen maar deze prijsklasse is meer gericht voor zeer stabiele moederplant selecties (F1 zaad ).

Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
          140 euro is niet niks, maar dan heb je wel wat, we gaan er idd niet dom over doen maar deze prijsklasse is meer gericht voor zeer stabiele moederplant selecties (F1 zaad ).

Grtz
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
          Dus op die manier ontwijk je de goeie info over Sensi seeds die er staat op die website, en mijn vraag naar jou toe op welke bron zij zich baseren of jij je baseert, buiten dan dat het op Seedfinder staat ontwijk je ook door simpel en belachelijk te stellen dat ik voor hun zou werken of iets te goed hebben.

Voor welke concurrent werk jij dan of heb jij iets te goed dat je een negatief geladen topic opent over Sensi seeds?
          rustig man,je neemt het iets te 'persoonlijk'op,discussie afgesloten

Comment

Onlangs nog ergens reguliere zaden gezien van meer dan €200,- per zaadje. Voor dezelfde prijs heb je meer dan 20 gefeminiseerde zaden van dezelfde strain.
            Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
              Onlangs nog ergens reguliere zaden gezien van meer dan €200,- per zaadje. Voor dezelfde prijs heb je meer dan 20 gefeminiseerde zaden van dezelfde strain.
              Ik ga maar niet vragen van welke breederdaar groeien diamanten aan zeker..kan je idd beter 20 stuks gefeminiseerde zaadjes van kopen

Comment

ik heb ook wel reguliere zaadjes van 100 euro/stuk hoor, als je dat wil betalen.
                Ze gaan alleen per 100.
                Dusse...lamaarwete heh..

Zaadmakers die zulke bedragen vragen heb ik geen respect voor.
                Het is gewoon een zaadje, als zo'n goudzoeker 12 plantjes bestuift, heeftie 10.000 zaadjes ! ! ! !
                Mag jij uitrekenen hoeveel Ferrari's hij kan kopen als hij 1 batch kwijt is.
                Maarja, als je maar genoeg reclame maakt en kweekverslagen sponsort dan zijn er altijd wel weer een stel mafkezen die zoiets kopen.
                Last edited by QnQ; 13 August 2014, 13:54.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  ik heb ook wel reguliere zaadjes van 100 euro/stuk hoor, als je dat wil betalen.
                  Ze gaan alleen per 100.
                  Dusse...lamaarwete heh..

Het is gewoon een zaadje, als zo'n goudzoeker 12 plantjes bestuift, heeftie 10.000 zaadjes ! ! ! !
                  Maarja, als je maar genoeg reclame maakt en kweekverslagen sponsort dan zijn er altijd wel weer een stel mafkezen die zoiets kopen.
                  sluit ik mij volledig bij aan QnQ

Comment

word!

Comment

Draai ik een Ed rosenthal zodra ik mn eten op heb.
                      Ik was dus een van die mafkezen die dat zaad wel heeft gekocht
                      Last edited by Goudeerlijk; 13 August 2014, 17:27.

Comment

Zelf heb ik niet veel moeite met dure zaden: alles heeft zijn prijs.

Een stalen Rolex kost ongeveer € 6000. Voor dat geld kun je wellicht 60 kilo digitale ramsj-horloges uit Taiwan kopen.

Maar wat draag je liever om je pols, een Rolex of zo'n Taiwan-gevalletje?

Toch hebben ze de zelfde functionaliteit.
                        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goudeerlijk View Post
                          Draai ik een Ed rosenthal zodra ik mn eten op heb.
                          Ik was dus een van die mafkezen die dat zaad wel heeft gekocht
                          laat em smaken

Comment

ik vind het niks bijzonders om heel eerlijk te zijn.
                            Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Ze gaan alleen per 100.
                              Dusse...lamaarwete heh..

Ik weet nog goed, de eerste keer dat ik opzoek ging online naar hennepzaad.
                              Ik kreeg in eerste instantie vooral de neiging om een email te sturen naar de zaadbanken, om te vragen of ze gek geworden waren.

De prijzen die ze durven te vragen voor een paar zaadjes.

55 euro de vijf, dat ik gvd 5 euro 50 voor een zaadje.

Ik ben erg benieuwd hoe mijn white skunk white label te roken is.
                              De goedkoopste soort die ze hebben.

Edit: Ik kan niet rekenen. 55 voor 5 is 11 euro per stuk.
                              Last edited by Gps; 14 August 2014, 20:23.
                              Lets not criticize but legalize

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
                                Ik weet nog goed, de eerste keer dat ik opzoek ging online naar hennepzaad.
                                Ik kreeg in eerste instantie vooral de neiging om een email te sturen naar de zaadbanken, om te vragen of ze gek geworden waren.

De prijzen die ze durven te vragen voor een paar zaadjes.

55 euro de vijf, dat ik gvd 5 euro 50 voor een zaadje.

Ik ben erg benieuwd hoe mijn white skunk white label te roken is.
                                De goedkoopste soort die ze hebben.
                                als je alles vermenigvuldigt worden er serieuse woekerwinsten gemaakt aan de verkoop van zaadjes,kunnen paar mooie wereldreisjes van afdoor sommige breeders,maar al bij al ligt de 'vrije' keus nog altijd bij de kopers hiervannooit van men leven betaal ik ooit zo'n bedragen,nog veel liever met de tijd mijn eigen moederplant van mijn favo soortje onderhouden,heb wel betere dingen te doen met mijn geld

Comment

Bezig...
                                X