Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

    Korting op 420shop
    Lo luitjes,

    ik woon in Arnhem en vanaf ongeveer september tot maart kan ik in geen enkele coffeeshop in Arnhem een goede lekkere wiet krijgen. Of het smaakt smerig naar voeding, oa omdat de planten niet zijn doorgespoeld, of het is verkeerd gedroogd en is daardoor heel scherp van smaak. Wat is dat toch? Ik ben in 11 shops geweest en heb meer dan 25 verschillende wietjes gekocht maar het is allemaal het zelfde.
    Ik zoek gewoon een wiet die naar wiet smaakt en niet naar bv voeding of in sommige gevallen zelfs naar alles reiniger of limonadesiroop. Hebben jullie buiten Arnhem nou ook vanaf september dit 'probleem'?

    #2
    Re: vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

    Nee, want ik kweek zelf wat ik lekker vind
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

      Nee en denk dat het over het algemeen wel slecht gesteld is met weed uit grote hokken.

      Voeren tot het einde om maar zoveel mogelijk gewicht te verkrijgen is daar redelijk normaal

      In mijn woonplaats heb ik 8 sjops zitten waarvan er maar 1 denk een goede grote huiskweker heeft die het snapt, van de rest brand je lekker je keeltje door de pk enzo
      Last edited by Hortuz; 25 September 2014, 17:13.
      sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

      Comment


        #4
        Re: vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

        Mss een soortje die je altijd al eens wou zelf kweken ,richting microkweek

        Comment


          #5
          Re: vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

          Kiloknaller in de slaapkamer.
          Opgelost.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

            Ik bedoelde overigens niet dat alle telers met grote hokken slechte weed produceren om mijn bovenstaande te nuanceren.

            Maar kom gewoon net als de topic starter veel ranzige weed tegen, paar weken geleden ging ik vreemd en haalde ik een zakje elders wat gewoon naar slootwater stonk en proefde, is gewoon balen.

            En het lijkt wel als of je het steeds vaker tegen komt inderdaad.

            Rook vanaf mn 15e weed ben inmiddels een 40er en heb best wel wat van de wereld gezien, was vroeger dan echt alles beter
            sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

            Comment


              #7
              Re: vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

              Ik vind de wiet in de zomer slecht, reukloos, maar november/december, altijdgoeie!! Ben gek op die zware skunk lucht, haze vind ik beetje naar thai ruiken, in Hellevoetsluis gister orange bud en bubblegum geprobeerd! Wat een geldverspilling!! Geurloos smaakloos, schandalig, wat een troep zeg! Nee die wiet van de lachende paus, of de pool, vroegah, ohjooh, daar kon je echt geen zakkie van meenemen met openbaar vervoer of school/ werk, rook t op een km afstand, zo lekker! Doet u mij maar 1 onsje!!!!

              Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: vanaf september tot maart geen goede wiet in Arnhem

                Oorspronkelijk geplaatst door Hortuz View Post
                Rook vanaf mn 15e weed ben inmiddels een 40er en heb best wel wat van de wereld gezien, was vroeger dan echt alles beter
                Nou 25 jaar geleden vond ik 't dus echt wel beter qua smaak. Net ook weer een zakje 'goede' wiet gekocht...je word er wel stoned van maar dat spul brand in de mond en m'n tong lijkt wel in de fik te staan...iemand trouwens een idee waarvan dat komt?...is dat voeding of zal er iets opgespoten zijn?
                Hoe dan ook misschien toch maar 's denken aan zelf wat plantjes kweken.

                Comment

                Bezig...
                X