Goedemiddag allen
Ben nieuw hierzo & wellicht zal dit zat voorbij zijn gekomen(onderwerp) maar ben het allemaal nog aan 't uitpluizen. (mijn excuses bijdeze alvast)
Der is sinds kort bijmij ADHD geconstateerd.
Waar ik het deels wel mee eens ben (lang verhaal)
Mijn psych is een enorme relaxte kerel (zeldzaam) & hij vond het ok dat ik niet aan Ritalin & allerlei andere medicatie wou beginnen.
Hij vroeg zelfs of ik open stond om een jointje zo nu & dan te roken om toch de storm in mijn kop voor een groot deel te doen laten stillen.
Zat versteld toen de beste man ermee aan kwam zetten
Het zal me enorm helpen bij het slapen zolang ik maar een Indica soort tot me zou nemen.
Sativa zou mij niet helpen zei hij... Dat moet allemaal de boel in m'n hoofd erger maken enzovoorts.
Ik heb vroeger wel eens jointjes gerookt maar das al heel wat jaartjes terug!!
Mijn kennis over wiet/hasj is nihil.
Misschien zitten hier meerdere mensen die ook ADHD hebben maar toch blowen?
Heeft er iemand tips/info over wiet? Of het waar is wat mijn psych doet zeggen over Sativa/Indica? Wat jullie mede ADHDers roken & zich goed bij voelen?
Ik hoor graag van jullie!
Ben nieuw hierzo & wellicht zal dit zat voorbij zijn gekomen(onderwerp) maar ben het allemaal nog aan 't uitpluizen. (mijn excuses bijdeze alvast)
Der is sinds kort bijmij ADHD geconstateerd.
Waar ik het deels wel mee eens ben (lang verhaal)
Mijn psych is een enorme relaxte kerel (zeldzaam) & hij vond het ok dat ik niet aan Ritalin & allerlei andere medicatie wou beginnen.
Hij vroeg zelfs of ik open stond om een jointje zo nu & dan te roken om toch de storm in mijn kop voor een groot deel te doen laten stillen.
Zat versteld toen de beste man ermee aan kwam zetten
Het zal me enorm helpen bij het slapen zolang ik maar een Indica soort tot me zou nemen.
Sativa zou mij niet helpen zei hij... Dat moet allemaal de boel in m'n hoofd erger maken enzovoorts.
Ik heb vroeger wel eens jointjes gerookt maar das al heel wat jaartjes terug!!
Mijn kennis over wiet/hasj is nihil.
Misschien zitten hier meerdere mensen die ook ADHD hebben maar toch blowen?
Heeft er iemand tips/info over wiet? Of het waar is wat mijn psych doet zeggen over Sativa/Indica? Wat jullie mede ADHDers roken & zich goed bij voelen?
Ik hoor graag van jullie!
Comment