Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Rook es ff een lekkere joint en ontspan . Dit past totaal niet in een cannaforum.
Topic staat wel op de goeie plaats .
Laten we een beetje gezellig met elkaar houden. Irritaties onderling zullen er altijd blijven.
Daar elk mens niet hetzelfde in elkaar zit. Het is toch al een klote zooitje in de maatschappij.
Vrijheid van meningsuiting , ja er moet meer gerookt worden !!!
jamaar wel effe van bella afblijven ja das namelijk mijn scheldgeheel en als je daar niet mee overweg kan pleur je maar lekker op en anders ga je je moeder maar doenanders is er altijd nog II en als je dat niet snapt heb je nog een lange weg te gaan!
maargoed even een grapje tussendoor
komt er een man bij de stock american en vraagt aan de bevallige dame achter de toonbank,pardon verkoopt u ook camouflagepakken?,ahjawel zegt de dame maaaar ik vind ze niet
jamaar?hoezo ga jij nu beslissen wie er wel of niet hier op dit forum mag komen,ik heb net m,n moeder aangemeld ze houd wel van een geintje namelijk of iedereen daarmee overweg kan is natuurlijk je eigen probleem en jij MWay bent die geen die dit topic aangemaakt heeft toch? ghehehehe
kijk zo ben ik dan ook wel weer,ik laat MWay zijn moeder altijd en overal buiten.
HIj heeft het niet eens moeten vragen.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
als je denkt dat ik het specifiek over jouw moeder heb MWay is dat verkeerd begrepen of verkeerd gebracht door mij,ik heb wat met moeders namelijk wat je wel opgevallen is neem ik aan maar dat heeft niks met iemand zijn moeder hier dan ook te maken behalve dan met de moeder van HAAS
veel mensen moeten gewoon leren normaal te doen en niet te hoog in de bol hebben en denken alles zomaar te mogen zeggen tegen iedereen.
er hangen hier mensen rond die denken dat het forum van hun is zo komt het vaak over.
ik weet van mezelf hoe ik ergens op reageer maar om ruzie te gaan liggen maken op chat of in topics is toch diep triest/wanhopig zielig.
hebben deze mensen dan thuis echt geen eigen leven of hoe moet ik dat zien?
ik ga geen namen noemen maar mensen die mij respectloos afblaffen/toespreken op wat voor manier dan ook zijn bij mij meteen afgebrand voor de rest van hun leven
fouten maakt iedereen maar als ze bewust gemaakt worden zijn de gevolgen ook voor hun.
Comment