Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen roken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Binnen roken

Korting op 420shop
    Hallo Stoners,

hierbij mijn vraag ik heb thuis een vakantie appartement liggen en wil hier komend weekend met vrienden gaan blowen nu is mijn vraag als je 1 compacte ruimte gebruikt zoals een slaapkamer met een dakraam zou je het dan de volgende dag nog ruiken als je het raam open laat staan en met een beetje deodorant speelt?

Alvast bedankt,

Ricki17

Re: Binnen roken

Nehoor hahaha . Na een paar uur ruik je het niet meer. Hoe meer stof er in die kamer is, hoe langer de geur blijft hangen. Als je de keuze hebt; kies dan voor een ruimte waar alles van hout is. Dan ruik je het na een uur al niet meer. Bijvoorbeeld ik rook altijd op zolder. Daar is alles van hout (dak en zo), daar staat ook mijn tent. Dus als ik lekker zit te genieten van de plantjes, doe ik dat onder het genot van een heerlijke blow. Niemand ruikt het bij mij. Anders had ik dat allang geweten.

Comment

Brrrr dan kan je beter buiten gaan staan met dit koude weer.
      Of iets van wierook.

Comment

Steek buiten een vuurkorf aan en ga lekker bij het vuur roken.
        God was never on your side..

Comment

Rook op de wc en zeg dat je een "Conchita" momentje had op de wc en een aantal bruine rakkers op de bus gezet hebt, dan wil alzo niemand de eerste 24 uur naar het toilet dus niemand die wat ruikt
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Reken er maar op dat ze het ruiken de volgende dag. Rook dan liever buiten (en kom dan weer terug) of sws uit het raam.

Comment

Niet rokers ruiken rook altijd.
              Ik ruik bij een bezoeker aan zijn kleren dat het een roker is.
              Bovendien vind ik rokers uit hun bek stinken, tenminste als ze hun tanden niet poetsen na gerookt te hebben.

Probeer maar eens een sigaret te roken in een kamer van een niet rokers hotel.
              Je krijgt gegarandeerd een torenhoge rekening voor het stoomreinigen van de vloerbedekking, de gordijnen en wat er al niet meer in de hotelkamer staat.
              Vandaar dat ik altijd een kamer met balkon boek: met de balkondeuren dicht kun je wel een blowtje doen, in mijn geval met een tabaksvervanger, die overigens ook gruwelijk stinkt, maar dan nog laat ik mijn kamerjas in een vuilniszak op het balkon achter.
              Last edited by Kwasimodo; 4 December 2014, 19:31.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Slim en over nagedacht. vooral dat van de badjas.

Comment

Overigens heb ik vroeger wel eens een poging gedaan om "te leren" roken, maar ik werd er duizelig door en misselijk van.
                  Dus vond ik het onwijs om geld uit te gaan geven aan iets wat me tegen stond.
                  Het zelfde geldt voor alcohol: bier, wijn of sterke drank vond ik ook niet lekker: dus na een paar pogingen ben ik daar ook mee gestopt.
                  We gebruiken nog wel drank in de keuken, bijvoorbeeld om te gerechten te flamberen: dat geeft wel een lekker aroma.
                  En in ons kippenhok gooien we tabaksstengels, omdat die voorkomen dat er bloedmijt in het hok komt.

Comment

kinderen onder de 18 jaar moeten niet stiekum gaan blowen in vakantie appartement van hun ouders
                    zo zie je direct hoe weinig respect je hebt voor andermans spullen!

erger nog al die adviezen die door de volwassenen worden gegeven!!!!
                    welke mongool gaat minderjarigen hier nu mee helpen????
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Het is maar de vraag of de topic starter niet meerderjarig is.
                      Niet dat meerderjarigheid gelijk is te stellen aan volwassenheid.
                      Ik ken minderjarigen die volwassener zijn dan veel meerderjarigen ooit in hun leven zullen worden.

Overigens heb je gelijk dat je de atmosfeer in andermans omgeving niet moet verzieken.

Comment

zover ik weet is dit 'n hobby kweek forum voor volwassenen, geen info forum voor minderjarige blowers.
                        'n volwassene zal dit soort vragen echt niet stellen.
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Als je dit forum zou moeten opschonen van alle vragen die volwassenen niet zouden moeten stellen, kan ongeveer de helft van alle tekst verwijderd worden.

Comment

ik heb thuis een vakantie appartement liggen
                            Say what ?
                            Je bedoelt dat je in de achtertuin van jullie woning een vakantiehuisje hebt die je ouders 's zomers verhuren of iets dergelijks ?
                            Als je daar binnen met vrienden gaat zitten stomen ruik je dat een week later nog inderdaad.
                            Het trekt ook in alle gordijnen, vloerbedekking, dekbedden etc..
                            Daar helpt geen busje Axe tegen.

btw. Als je minderjarig bent, onder de 18, ben je hier aanwezig tegen de regels waar je akkoord mee gegaan bent bij aanmelden.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
                              Als je dit forum zou moeten opschonen van alle vragen die volwassenen niet zouden moeten stellen, kan ongeveer de helft van alle tekst verwijderd worden.
                              het gaat NU niet over al die andere vragen dus wat is jouw probleem?
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Bezig...
                              X