Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Binnen roken
Collapse
X
-
Re: Binnen roken
Daar hebben we de oplossing bak er een cake van, helemaal geen geuroverlast.
Er zijn ook andere geurloze methodes waar je helemaal **** up van gaat raken
instructie-klysma1.jpeg
Zelfs best goedkoop ook
thumb.jpeg
maar voor meer info daarover moet ik je naar kwasimodo doorsturenLast edited by grinderke; 5 December 2014, 20:11.
Comment
-
Ik ben het eigenlijk wel eens met Angel777. Daarom ga ik hier ook niet meer op reageren. Als je onder de 18 jaar bent dan moet je zelf weten wat je doet. Maar in iedergeval ga ik het niet aanraden. Ben je 18+ moet je het zelf weten. Ben je 18 jaar dan mag je blijven op dit forum. Ben je onder de 18 jaar dan verzoek ik je ook te vertrekken. Dit is een hobby forum voor mensen van 18+. Al moet ik zeggen dat iemand van 17 net zo verstandig kan zijn dan iemand van 21.
Comment
-
Angel: Volgens mij heeft dit niks met stimuleren, maar veeleer te maken met tolereren en in zekere mate de vinger aan de pols houden.
Je stelt je op het standpunt dat wiet "rommel" is en dat ben ik volstrekt met je oneens.
Hoe ga je om met je kinderen?
Onze dochter was veertien en rookte -weliswaar niet dagelijks- samen met mijn vrouw en mij wel eens een jointje.
Haar klasgenoten op het VWO, waren drie tot vier jaar ouder dan onze dochter, omdat ze zowel op de lagere school als op het VWO sneller doorstroomde dan de daartoe gestelde nominale studieduur.
Om beurten hielden ze op "zaterdagavond" een feestje: pa en moe -wij dus- werden verbannen naar mijn werkkamer.
Waar zorg je dan als ouder voor?
Er is vruchtensap, frisdrank, wat bier, wat wijn, wat lekkere hapjes en uiteraard wat wiet.
Maar onze dochter was wel veertien en haar vrienden en vriendinnen achttien.
Nooit is het uitgelopen op een bacchanaal: het bier en de wijn werd niet of nauwelijks aangeroerd.
Ze stookten de open haard lekker op, gingen beurtelings de sauna of de stoomcabine in en zaten lekker op kussens in een badjas voor de open haard.
En van die tien voorgedraaide joints, bleken er meestentijds de volgende ochtend nog een paar te zijn achtergelaten op de salon tafel.
Absoluut iets verbieden helpt niet, maar binnen grenzen die aanvaardbaar zijn te achten, mag je in je kinderen best vertrouwen stellen.
Die vrijheid had ik vroeger niet, vandaar dat ik toen ik vijftien was, onze ouderlijke woning metterwoon verlaten heb.
In die tijd heb ik me best wel eens eenzaam gevoeld en verdriet gehad, omdat ik geen veilig "thuis" had.
Het gevoel dat we onze kinderen gaven om over al hun problemen met ons te kunnen praten en dat we hun een veilige omgeving konden bieden, is onze relatie, nadat ze hun ouderlijke woning hebben verlaten, alleen maar ten goede gekomen.
Overigens heb ik nooit of nauwelijks "gezeik" gehad met ouders, die te weten kwamen dat er bij ons thuis op een feestje een joint gerookt mocht worden en dat onze dochter bij feestjes bij hun thuis een bijdrage aan de feestelijkheid gaf door wat joints mee te nemen.Last edited by Kwasimodo; 8 December 2014, 12:19.[COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]
Comment
-
Stimulere drugsgebruik :o
Hebben we het over een bende jeugdcriminelen die de cocaine met stofzuigers snuiven
Of over een paar jongeren die tijdens het weekend eens een jointje willen opsteken ter recreatie
Ps ben ik de enigste die dat icoontje van weedfan als een nogal witte top aanzag en nu zie dat het een soort blowende yoda is ofzoLast edited by grinderke; 8 December 2014, 12:43.
Comment
-
@ Kwasimodo, persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je je dochter al op haar 14e wiet heeft laten roken en haar vrienden ervan heeft voorzien.
Als moeder zijnde, had ik een volwassen man die mijn minderjarige kinderen wiet 'aanbiedt' totaal gesloopt. Dat zit dan weer in mijn genen.
Oh, ondertussen heb je je bericht aangepast.....Last edited by Stemma; 8 December 2014, 12:45.
Comment
Comment