Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen roken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Binnen roken

@kwasimodo, je kan mijn mening ongefundeerd vinden maar het is gewoon strafbaar om cannabis aan minderjarigen te verstrekken.
    Ik heb geen kritiek op je vaderschap, daar weet ik trouwens te weinig over om dit enigzins te kunnen doen, ik verschil duidelijk van mening op dit punt.

Overigens rook en drink ik niet, eet ik niet elke dag biologisch maar wel fruit uit eigen tuin, sport ik 3x pw in de sportschool, woon ik in een mooi huis aan het water en collecteer ik voor het Leger des Heils

Ik vraag mij nog steeds af of jij geen woede voelt als een volwassen persoon , naar jouw mening, je (minderjarige) kind schade berokkent.

@cookaap, natuurlijk is het 'fijn' om als 14,15 jarige als volwassene te worden behandeld, maar of het verstandig is is maar de vraag.
    Ik kocht overigens wel condooms voor mijn zoons toen ze 15 werden,
    misschien niet verstandig maar minder schadelijk dan THC voor een puberbrein.
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nou, ik weet niet wat je liever moet hebben. Oversexte pubers, of pubers die blowtjes roken ;p

Comment

@weedfan, ik stuurde ze ook niet gelijk met een opdracht weg
        Het was meer zo van 'hier, voor het geval je het nodig mocht hebben'
        en met de boodschap 'als een meisje nee zegt, is het NEE'
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ik heb vaak binnen gerookt en ik vind buiten trouwens altijd chilller maar goed ik rook nooit wat als je een raampje open zet zal het wel al goed zijn

Comment

alweer 'n reactie waar niemand niks aan heeft!
            lees de vraag van de topic starter eerst eens goed en ga dan eens nadenken of het wel verstandig is 'n antwoord te geven
            of geef je reactie om ook ff te laten zien dat je ook kunt schrijven???
            het boeit niemand dat jij vaak binnen rookt, daar gaat dit topic toch niet over!!!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Wat een gezelligheid hier... [emoji16] [emoji16]

Gewoon lekker smoke binnen, buiten, boven, onder, links, rechts, wie , wat, hoe of waar maak je niet druk over een ander..[emoji6]

Dat er zoon discussie kan ontstaan over een simpele vraag...

Comment

Bezig...
              X