Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herbalists spelletje !!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Herbalists spelletje !!!!!

Korting op 420shop
    hallo iedereen en voornamelijk @ jointjedraaien !!

ik speel al meer als een jaar herbalists online weed dealing game ,

nu daar heb ik me 500 punten gehaald voor wat spulletjes te laten opsturen via 420shop.nl,

nu kan ik dat niet vinden hoe het moet , en kan ik ook niemand hier bereiken of prive sturen omdat ik nog geen 20 posts hier gedaan heb ????? wat is dat !!!!!

ik kan zelfs geen admins sturen niks . ik wil dus jointjedraaien iets laten weten en vragen hoe dit werkt maar tevergeefs .

ben hier al bijna een jaar lid dus vind ik niet kunnen dat je geen prive berichten kan schrijven !!! ????

MVG

Re: Herbalists spelletje !!!!!

Er is een melding gedaan, zodra JD online is zal hij je zeker te woord staan.

Comment

Ik heb je email inmiddels ontvangen.

Oorspronkelijk geplaatst door jasper2588 View Post
      ben hier al bijna een jaar lid dus vind ik niet kunnen dat je geen prive berichten kan schrijven !!! ????

MVG
      Ik vind het niet kunnen dat je al meer dan een jaar lid bent en nu pas je eerste bericht plaatst
      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasper2588 View Post
        hallo iedereen en voornamelijk @ jointjedraaien !!

ik speel al meer als een jaar herbalists online weed dealing game ,

nu daar heb ik me 500 punten gehaald voor wat spulletjes te laten opsturen via 420shop.nl,

nu kan ik dat niet vinden hoe het moet , en kan ik ook niemand hier bereiken of prive sturen omdat ik nog geen 20 posts hier gedaan heb ????? wat is dat !!!!!

ik kan zelfs geen admins sturen niks . ik wil dus jointjedraaien iets laten weten en vragen hoe dit werkt maar tevergeefs .

MVG
        http://420shop.nl/contacts > niet aan gedacht blijkbaar...

Comment

Bezig...
        X