Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben advies nodig - 1e keer wiet :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

    @Gotya. Waarom verwijder je je vraag ?

    Hoeft niemand je meer te helpen om je eerste joint te roken ?

    Ik zeg niet dat je niet mag blowen, schijnbaar hoor je dat vaak in je omgeving. Met zo nu en dan recreatief gebruik op meerderjarige leeftijd is niets mis. Ook bij verschillende lichamelijke of psychische klachten kan Cannabis helpen om de dag door te komen.

    Je gaf zelf aan dat niemand in je vriendenkring blowt. Misschien vind je een goede voorgedraaide joint, waar geen troep inzit, die prettig valt dan heb je mazzel. Stel dat je joint verkeerd valt kan je je verhaal dan wel aan je vrienden of aan je ouders kwijt ? THC versterkt je emotie, voel je je kut dan ga je je nog kutter voelen.

    Sporten is dan een veiliger keuze. Google maar eens op 'runners high' , hoef je ook niets stiekem voor je omgeving te doen.

    Ik kweek overigens zelf voor mijn 2 zoons, zodat ik weet dat ze geen troep of gif roken. Mijn jongste heeft door 'verkeerd' cannabisgebruik op 17 jarige leeftijd heel veel problemen gehad, die ik echt niemand gun.

    @de Witte, vriend
    @Sanders, mijn vader zei altijd dat hij mijn benen onder mijn kont vandaan zou schoppen als ik zou gaan roken want dat was de opstap naar het blowen. Heb vorig jaar pas samen met mijn 21 jarige zoon voor het eerst Cannabis gebruikt. Gevaped uiteraard, want aan roken ben ik dus nooit begonnen. Heb het dus ook niet van huis uit meegekregen. Ben hier beland toen we vorig jaar zelf wilden gaan kweken en heb hier veel gelezen en geleerd. Ik heb ook 'beginnersvragen' gesteld waar ik me nu voor geneer.
    Dus ik vind het niet gek dat Gotya hier een vraag stelt.
    Last edited by Stemma; 21 March 2015, 11:24. Reden: Toevoegen eigen kweek
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #17
      sigpic it is just a flower

      Comment


        #18
        Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

        @Stemma, daar doe IK het voor...

        Kapen we nu zijn topic of.......?
        Last edited by De Witte; 21 March 2015, 11:28. Reden: Kapen
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #19
          Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
          Mijn jongste heeft door 'verkeerd' cannabisgebruik op 17 jarige leeftijd heel veel problemen gehad, die ik echt niemand gun.
          Wat jammer dat door het gebrek aan goede adviezen hier OP precies hetzelfde kan gebeuren.
          Om maar te zwijgen van je eigen zoon, die misschien wel voorgedraaide joints rookt.

          Comment


            #20
            Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

            Ben sow nieuwsschierig wat nu eigenlijk de vraag is

            P.s kunnen jullie wel tegen menneke van 20 laat hem vragen stellen daar is tenslotte het forum voor en hem de les lezen doe zijn eigen moeder wel lijkt me
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

              @Bubbleblower, waar is jouw goede advies dan ?
              Je allereerste joint puur roken ? Dat was precies het probleem.
              En zwijg jij inderdaad maar over mijn zoon.

              @Bel, ik wil de vraag wel herhalen voor je, zo ongeveer dan he

              ' hoi, ik ben een jongen van 20 jaar en woon in Raalte, ik rook al 4 jaar en wil eens een keer blowen. Niemand uit mijn vriendenkring blowt en ik weet niet hoe je dit moet doen en welke soort ik voor de eerste keer moet proberen. Weten jullie een goede coffeeshop in Zwolle waar ik een voorgedraaide joint kan kopen'
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #22
                Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                @Bubbleblower, waar is jouw goede advies dan ?
                Je allereerste joint puur roken ? Dat was precies het probleem.
                Kun je nagaan hoe ongezond die wiet van tegenwoordig is als je zelfs al problemen met pure joints krijgt.
                Mijn goede- en dringende advies is om iig puur en vooral gezonde wiet te roken zoals ik hier al eerder heb gepost;

                Vanaf 1 september 2003 is in Nederland medicinaal gebruik toegestaan en is marihuana verkrijgbaar op doktersrecept bij een apotheek


                Als moeder en jointmaster heb je een verantwoordelijkheid om je goed te informeren dunkt me.

                Comment


                  #23
                  Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

                  Dat klopt Bubble, toen mijn zoon problemen kreeg na het 'verkeerd' gebruik van Cannabis heb ik als noob veel gelezen en opgezocht, onder andere dit boek 'Drugs en alcohol'
                  Bestel Drugs en alcohol; Gebruik, misbruik en verslaving van R. van Meerten en H. Vervaeke en R. Kerssemakers en E.A. Noorlander ✓ Voor 23:00 besteld, morgen in huis! ✓ Gratis verzending vanaf 20,- ✓ Gratis afhalen in de winkel

                  om enig inzicht in zijn 'probleem' te krijgen.
                  Had me toen gezegd dat we 4 jaar later zelf een kweekje gingen starten en ik had je compleet voor gek verklaard. Je ziet het kan raar lopen.

                  Ik heb het trouwens als ebook, dus als iemand een kopie wil...
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #24
                    Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Dat klopt Bubble, toen mijn zoon problemen kreeg na het 'verkeerd' gebruik van Cannabis heb ik als noob veel gelezen en opgezocht, onder andere dit boek 'Drugs en alcohol'
                    Bestel Drugs en alcohol; Gebruik, misbruik en verslaving van R. van Meerten en H. Vervaeke en R. Kerssemakers en E.A. Noorlander ✓ Voor 23:00 besteld, morgen in huis! ✓ Gratis verzending vanaf 20,- ✓ Gratis afhalen in de winkel

                    om enig inzicht in zijn 'probleem' te krijgen.
                    Dan zal dit onderzoek je misschien interesseren.
                    Er zit trouwens ook een heel hoofdstuk bij over dierexperimenteel onderzoek met een groot aantal referenties.
                    Oordeel zelf maar of het prietpraat is of niet (hier komen dus die THC levels vandaan);

                    THC, CBD en gezondheidseffecten van wiet en hasj

                    Comment


                      #25
                      Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

                      - vraag in een shop naar een jointje met 0.3gr , is meer dan voldoende voor de eerste keer.
                      - laat weten hoe het je bevallen is

                      - Grts Amazing

                      Comment


                        #26
                        Re: Ben advies nodig - 1e keer wiet

                        Copy paste...

                        en nee, zeker niet puur roken...

                        34 jaar ook trouwens, dus die 50% onder de twintig gaat ook niet op... Hahahaha...
                        Last edited by De Witte; 22 March 2015, 16:50. Reden: 50%
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        Bezig...
                        X