Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
effe verkeerd denken
Collapse
X
-
Re: effe verkeerd denken
Dan moet het wel gebeuren waar er geen geld te verliezen valt, als je het moet doen ergens waar hotels, bankautomaten, restaurants ect..zijn, dan kan het nogal duur oplopen...........ook 1 van die reden waarom mijn lampen tijdens dag aan gaat en om 18 u gaat het uit....dan zijn alle winkels en banken open..dus weinig kans dat de uitstroom uitvalt......
Comment
-
Beowulf Klopt was eigenlijk de enigst reden , dat ik besloten had om te kweken van 06 tm 18u omdat ik dacht dat het de enigste uur zou zijn dat de stroom niet zou uitvallen wegens te veel activiteiten...
Ik ben toch van mening dat overdag veel minder kans is dat het zou gebeuren,,,hangt natuurlijk ook af waar je woont, in den boerenbuiten is het indd goed mogelijk,,,maar in stad...? i dunno.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gps View PostJe hebt van die dingen die zorgen dat je computer ( server) blijft lopen als de stroom uitvalt, dus er zijn altijd oplossingen.
Comment
-
Oke, ik heb er nog wel eentje hoor : Stuifmeel.
Iedereen heeft vast wel eens van chemtrails gehoord ?
Easypeasy dus, om die metaaldeeltjes die men normaal gebruikt te vervangen door een tank stuifmeel.
Een provincie als Utrecht kun je denk ik met 1x vliegen behandelen.
So long Sensimillia ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Modest View PostVoor 250 euro heb je een generator. Probleem opgelost.
Volgende...
Waar haal je een tank stuifmeel?
Comment
Comment