Hallo voor welk soortje moet ik gaan?K heb last van mijn rug zit zelfs aan de morfine hiervoor maar k heb liever wiet, iemand tips? mvg wietjunkie
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wietsoortje tegen de pijn?
Collapse
X
-
Re: wietsoortje tegen de pijn?
Als uw reply slaat op de zaden van Omni die aangeraden worden in voorgaande post op jou reply, moest u zich heel hard schamen!
Je kan er niet verder naast zitten met wat je daar zegt, je doet daar een zeer afbreuk doende uitspraak, die totaal op niks slaagt ivm desbetreffende breeder.
Comment
-
Re: wietsoortje tegen de pijn?
Hi Wietjunkie, hier alvast wat engelstalige reviews. Onthou dat wat voor de ene persoon heel goed werkt wat minder voor de andere kan werken.
Purple Trainwreck genetics can be linked to a cross between Mendo Purps and Trainwreck, making this a heavy-hitting hybrid strain of cannabis. Violet buds with even darker red hairs makes …
Cannatonic Strain: MK Ultra X G-13 HazeCannatonic grows and hits you like an Indica strain would, but smells and tastes like most popular …
Cannatonic heb ik gekweekt en werkt zeer ontspannend bij pijn.
Er is hier op Jointjedraaien.nl een speciale discussiegroep voor medicinale gebruikers, daar kun je je vragen stellen en discussieren.
Je kunt je aanmelden boven in de grijze balk bij "group tools".Last edited by Stemma; 8 May 2015, 10:53.
Comment
Comment