Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Truffels en kweeksets niet verboden!
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Ja, dat mag inderdaad gevierd worden!
Alleen spijtig dat ik die truffels niet zo super van effect vind, geef mij maar de goeie Hawaiaanse, of de Golden Teachers!
Maar als ik die zelf kan kweken, voor mij ook geen probleem!-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
-
Ja golden teacher zalige paddo, heb nu setje met combodia en Psilocybe cubenis Colombian.
Trouwens mooie avater
GrtzLast edited by westport; 18 March 2009, 20:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door min schijnheilig ab klink View PostTruffels en kweeksets niet verboden!
February 10th, 2009
Vraag 1: Klopt het bericht dat hallucinerende truffels en kweeksets/sporen momenteel niet onder het paddoverbod in de Opiumwet vallen?
Antwoord 1: Ja.
Oorspronkelijk geplaatst door min schijnheilig ab klink
Vraag 2: Wat is er bekend over de gezondheidsrisico’s van hallucinerende truffels, en zijn deze risico’s vergelijkbaar met paddo’s?
Antwoord 2: Hieruit kan worden geconcludeerd dat truffels een lagere waarde aan hallucinogene stoffen bevatten dan paddenstoelen.
Waarom dan de paddo verbieden ? Maak gewoon de porties die verkocht worden in de smartshop (voor de toerist) kleiner.
Oorspronkelijk geplaatst door min schijnheilig ab klink
Vraag 4: Heeft het niet brengen onder de Opiumwet van de kweeksets/sporen van paddo’s te maken met de toegestane hoeveelheid drugs die men voor eigen gebruik in bezit mag hebben, of zijn daar andere redenen voor?
Antwoord 4:Kweeksets bestaan uit bakjes waarin zich aarde en sporen van bepaalde soorten hallucinogene paddenstoelen bevinden. Pas als de sporen uitgroeien tot paddenstoelen kunnen ze effect sorteren.
Oorspronkelijk geplaatst door min schijnheilig ab klinkVraag 5: Ziet u reden om de kweeksets/sporen alsnog onder de werking van de Opiumwet te brengen?
Antwoord 5: Nee, gelet op het antwoord bij vraag 4 zie ik geen reden om kweeksets / sporen onder de werking van de Opiumwet te brengen.
Dus ook voor de paddo, een vaag gedoogbeleid.
Nou, ben in ieder geval blij dat ik eens een keertje kan proberen zelf een setje te maken !Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Ja volledig mee eens bearprolec
Grtz
edit:Idd nice reply van flip!Last edited by westport; 19 March 2009, 19:57.
Comment
-
Comment