Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie wil er mee helpen met een groot evenement tegen de growshopwet en voor de legalisering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wie wil er mee helpen met een groot evenement tegen de growshopwet en voor de legalisering

Korting op 420shop
    hallo,

ik zit er al een hele tijd over na te denken om een evenement aan te maken.
    aleen ik kan dat natuurlijk niet aleen.. wie zou mij willen helpen?

en natuurlijk zoveel mogelijk mensen oproepen.
    zodat het weer in het nieuws komt!

Help help help! wees het verschil!

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Re: Wie wil er mee helpen met een groot evenement tegen de growshopwet en voor de legalise

mmm, beetje jammer dat het al jaren geklaag is over het gedoogbeleid. en NIEMAND er iets aan doet. of teminste probeerd.
      voor zover ik weet. in canada heb je zelfs een speciale dag...

Comment

Re: Wie wil er mee helpen met een groot evenement tegen de growshopwet en voor de legalise

WAT HEB JE ZELF CONCREET, bedoel ik, natte scheten worden er genoeg gelaten op het forum

Comment

Nog niet veel idd! Aleen daarom zoek ik ook mensen die mee willen helpen. Omdat ik dat simpelweg niet in m'n eentje kan!

Ik zat eerlijk gezegd gewoon te denken aan een groot plein met stoners, growers, hippie's een gezellige sfweer. Noem het maar op. Een beetje aandacht voor dit onderwerp opwekken.

Comment

Veel succes verder.

Comment

Ik kan gvd nog niet eens een fatsoenlijke BBQ organiseren, ook niet met behulp van mensen van hier die het echt allemaal graag willendus ik geef niet op maar ik sluit me pas aan als er een echte MTFCKR RAMBO opstaat die mij en eventueel wat anderen de weg gaat wijzen en gaat leiden.

komt er een man bij de stock american en vraagt aan de bevallige dame achter de toonbank,pardon verkoopt u ook camouflagepakken?,ahjawel zegt de dame maaaar ik vind ze niet

bukake

Comment

Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

Wie wil helpen! Het is eerst aangemaakt om te kijken hoeveel potentie het heeft.

Spam iedereen die je kent, ik hoop dat de forum leden hier ook een handje willen meehelpen!

Comment

Een nieuwe evenement organiseren kost zo veel moeite en wat brengt het teweeg? Wanneer is het een succes? Als de wetgeving is opgeheven?
                  De kans is wat mij betreft nihil. Tegen hoeveel wetgeving is al gedemonstreerd zonder succes?

Als de loonslaven van de overheid zelfs geen betere CAO afgedwongen krijgen.
                  Dit terwijl zei kunnen staken tijdens de cybertop of voetbalwedstrijden en ondertussen veel media aandacht krijgen.
                  Willen zij naar Amsterdam, dan pakken ze toch gewoon de bedrijfswagen

Je kan je beter aansluiten bij bestaande initiatieven denk ik dan.
                  Bijvoorbeeld: http://www.voc-nederland.org/

Ik zou zeggen plan je evenement op 14 juni dan sta je in ieder geval niet alleen
                  Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
                    Deze pagina kan nu niet worden weergegeven.
                    Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Ik heb geen facebook.
                    Telkens als ik niet akkoord ga met hun voorwaarden wordt ik geweigerd.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb wel facebook maar krijg dezelfde melding.

Comment

Tip: er zijn honderden CMV'ers, eventmanagers, social workers, en noem het maar op die afgestudeerd zijn en zonder werk zitten. Plaats een oproepje in de krant voor een paar euro en kijk of zij misschien als CV verruiming een eventje willen helpen opzetten.
                        Mij niet gezien hoor!
                        Ik weet namelijk wat de kosten voor kleinschalige evenementen ongeveer bedragen. Ga maar uit van minstens 3000 euro om wat muziek te regelen. Vandaar dat er ook nog geen knaak van mij bij de VOC belandt. Ik zie liever een betaalde lobbyist, die iets half voor elkaar krijgt, dan duizend stoners op de dam die een warrige statement maken en niets voor elkaar boksen. Maar zo werkt de wereld helaas niet.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Volgens mij gaat dat idd ook niets helpen,eerst gaat er iets fundumenteel moeten veranderen in de hollandse politiek,want daar zit de oorzaak,verzuring als reactie op wat er de laatste jaren loos was in de politiek

Comment

Comment

Het hele probleem is dat de Nederlands het graag ludiek aanpakken. Festivalletje hier, festivalletje daar, protestmarsje zus, protestje zo. We zitten vast in de 'awareness' carousel; het gaat alleenmaar om het vormen van meningen en standpunten, maar niet om daadwerkelijk vooruitkijken of aanpakken. Dat doen de gemeentes als enige helemaal zelf; proberen om proeven te starten. Maar geen burger die daarin mee gaat.
                              Als iemand de moeite zou nemen om bedrijven, investeerders en dergelijke aan te spreken met een goed plan, dan is de kogel zo door de kerk. Dat weet ik zeker. Zie het huidige fracking beleid, de windmolens, en ga zo maar door; de publieke en politieke opinie wordt daarbij aan de kant geschoven zonder blikken of blozen.
                              Zolang er veel geld gemoeid is, is er ruimte voor wetswijziging. Maar blijkbaar gaan we liever met z'n allen in een parkje zitten paffen om de meningen van bakfietsmoedertjes te veranderen. En ik zit thuis achter mijn pc niets te doen. Dat is nog erger. Maar het is ook mijn volste recht.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                              X