Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Een soort van geluidsfragmenten die de hersenen zouden beinvloeden, waardoor het lijkt of je wiet hebt genomen, of alcohol of xtc,...
Voor ieder iets heb je een apart geluidsfragment.
Ik heb het wel eens geprobeerd, ik had via limewire alle beschikbare geluidsbestanden gedownload. Meerdere geprobeerd, maar ik voelde alleen bij het geluidsbestand van alcohol iets, bij de rest viel ik in slaap voordat ik de 'dose' helemaal had afgeluisterd.
Het is wel geinig voor een keertje, maar zeker geen geld voor betalen, het is pure afzetterij.
ik had ook niet anders verwacht hoor, moet je maar voor de lol eens op die site kijken. Die prijzen zijn belachelijk. bij de meesten kun je beter voor het echte spul gaan, is goedkoper en volgens mij ook veel effectiever.
het verbaasde me nog te lezen dat het bij sommige werkt, die standaard slaap of relax geluidjes die op mijn zonnebank zitten zijn namelijk eerder irriterend dan relax
en welke drugs zit er allemaal bij dan??
ga em toch ff downloaden, gahaha dat zal me een dolle boel worden van t weekend
Comment