Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe sluit ik een ballast aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe sluit ik een ballast aan?

Korting op 420shop
    11185711_772550009509844_1457738947_n.jpg11335846_772549969509848_1470888134_n.jpg 11329598_772551802842998_708239492_n.jpg10601312_772551792842999_983001192_n.jpg
    ik weet eigenlijk niet veel van eletriciteit zo wat de basis . Daarom hoop ik op mensen die (veel) ervaring hebben met het aan sluiten van een ballast.
    ik heb 1 kabel van men licht aan gesloten (die komt op foto links, links ) dan de middeste kabel dat is er een voor in het stop contact.

Ik heb op men ballast staan F F N N LR LA er staat zo een tekening op ik begrijp de tekening wel (ongeveer ) maar ik weet niet precies welke kabel LR is of LA kweet dat die van men licht komen .
    en welke en is dan de kabel dat ik in men stop contact moet steken !??

Leg het mij hier ne keer uit
    "Weed is not a Drug,it's a plant,
    So i'm not a drugdealer,
    i'm a Florist"

Re: Hoe sluit ik een ballast aan?

Ik weet alleen da je da zogezegd moet laten doen door nen elektricien i.v.m brandveiligheid dacht ik zo
    Ken er zelf niks van en heb daarom geluk dat m'n beste maat dat wel weet en is!!

Ik kan u foto's tonen van de draden en de kleuren die je moet gebruiken en waar steken,, dewelke ge gewoon nergens moet op aansluiten enzo..
    Maar wil niet dat u huis afbrand,, en al zeker ni door mijn onervarenheid op dit vlak,, of door m'n foto's

Houd ook rekening op welke verlengkabel/snoer je dit gaat doen in verband met aantal volt en/of watt dat dit aankan..
    Ik hoop voor u daje snel een duidelijker antwoord krijgt,, of nen goeie Pool (ni racistish bedoeld btw) inhuurt

Good luck my friend!! Volg je zekers..

Critical88

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Critical88 View Post
      Ik weet alleen da je da zogezegd moet laten doen door nen elektricien i.v.m brandveiligheid dacht ik zo
      Ken er zelf niks van en heb daarom geluk dat m'n beste maat dat wel weet en is!!

Ik kan u foto's tonen van de draden en de kleuren die je moet gebruiken en waar steken,, dewelke ge gewoon nergens moet op aansluiten enzo..
      Maar wil niet dat u huis afbrand,, en al zeker ni door mijn onervarenheid op dit vlak,, of door m'n foto's

Houd ook rekening op welke verlengkabel/snoer je dit gaat doen in verband met aantal volt en/of watt dat dit aankan..
      Ik hoop voor u daje snel een duidelijker antwoord krijgt,, of nen goeie Pool (ni racistish bedoeld btw) inhuurt

Good luck my friend!! Volg je zekers..

Critical88

Jaah die foto's kunnen helpen,men pa is een goede elektricien maar het probleem is da hij niet van wiet moet weten dus denk ik ni da hij mij zal willen helpen voor deze keer . dus Foto's zijn zeker al een goed begin bedankt dude
      So i'm not a drugdealer,
      i'm a Florist"

Comment

Kheb er gemaakt maar trekt op niets door de Hps die der opstaat..
        Ik zal het vanavond doen als het net uitstaat,, nu trekt het op ni veel eerlek gezegd
        Ten laatste morgen hebt ge ze, Promised !!

Critical88

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Critical88 View Post
          Kheb er gemaakt maar trekt op niets door de Hps die der opstaat..
          Ik zal het vanavond doen als het net uitstaat,, nu trekt het op ni veel eerlek gezegd
          Ten laatste morgen hebt ge ze, Promised !!

Critical88
          Kheb wat op YouTube zitten kijken en ik heb een Filmpje gevonden hoe ze het uitleggen stap oor stap .. en ik heb resultaat !!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

11348750_772595436171968_14870133_n.jpg11425651_772595406171971_1052418677_n.jpg

Zie hier de aansluiting
          So i'm not a drugdealer,
          i'm a Florist"

Comment

Last edited by Critical88; 9 June 2015, 18:09. Reden: schrijffout

Comment

Ok zal ik zeker doen .. voeg mij toe als vriend ze want kheb geen flauwbenull hoe je dat doet .
              Verslag zal snel volgen.
              So i'm not a drugdealer,
              i'm a Florist"

Comment

Bovenaan rechts staat er eerst welcome, " dan je naam" Klik daarop..
                Komt ge op een pagina waar ge dingen over uzelf kunt veranderen enzo.. G'hebt er een paar dingen zoals "my activity of over mij"
                Druk op friends (de bovenste), dan moet er rechts ergens staan: wijzig je vriendenlijst ? Click on it!
                Voeg dan mijn naam daar in en dan contact toevoegen..

Just do it!!
                DAN denk ik da we vrienden zijn,, t'gemakkelijker ga zijn.. Mss gwn omda we nog new members zijn we'll see..
                (btw srry voor anderen dat we effe off topic bezeg zijn ma zijn in een chatbox en het zou ook kunnen verwijderd worden, zo nodig)

Critical88
                Last edited by Critical88; 9 June 2015, 19:42.

Comment

112..
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                    112..
                    wat bedoel je?

mischien kunde het wa beter uitleggen want ik versta er echt niks van wat je bedoelt als mijn aansluiting slecht is toon wat fotos van jouw ? of zeg op zen minst wat er aan scheelt?
                    So i'm not a drugdealer,
                    i'm a Florist"

Comment

Gaat makkelijker dat je op degene die je wil toevoegen zijn nickname klikt en dan toevoegen als vriend aanklikt, dan krijgt die andere persoon daar een pm over en kan die het bevestigen door akkoord te gaan.

Comment

oke

oke
                        So i'm not a drugdealer,
                        i'm a Florist"

Comment

Hebt ge da nu kunnen doen op de nickname klikt een vriend toevoegen ?? Ga ni bij mij.. Ben nog een "newbie"

Comment

De fabrikant heeft zelfs een schemaatje op de VSA gedrukt zodat iedereen kan zien hoe je het aansluit.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

That's treu but hey ! ^^

Comment

Bezig...
                              X