Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier bij mij staan ze in volle zon geen probleem mee met hittegolf maar !
s'avonds als de zon weg is genoeg water geven , en sta de grond nat dan sla ik een dag om met water geven .
Oorspronkelijk geplaatst door hippiekomeetView Post
Hoe warm is het bij jullie?
Hier 45graden in de serre !
Who needs Hps lamps now ?
Vandaag de max temp in me serre was 52,8.
De pepers, paprica's, tomaten en me wiet en nog hele boel ander groen spul staan er gewoon in, Ze krijgen wel 2 a 3 x daags water. Bij thuiskomst na een werkdag staan de tomaten dan wel slap maar na een waterbeurtje trekt dat snel bij. Alles staat in 11 liter potten of kleiner.
Mijn kleine Black Jack autoflowers lijken meer last van de hitte te hebben dan de grotere amnesia haze autoflowers.
Had ze vandaag maar onder een parasol gezet.
Oorspronkelijk geplaatst door JointjedraaienView Post
Mijn kleine Black Jack autoflowers lijken meer last van de hitte te hebben dan de grotere amnesia haze autoflowers.
Had ze vandaag maar onder een parasol gezet.
Mijn piepkleine Roadrunners, Tangelo rapidos en Think differents hebben de geest gegeven.
Kiemden goed maar blijkbaar kunnen plantjes die maar net lobblaadjes hebben die warmte ni aan.
Mijn binnenplantjes dronken 3!!!!! liter per plant per dag om zichzelf koel te houden. maar geen ander effect gemerkt verder.
Ze doen het verder uitstekend!
Comment