Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe wietplant beveiligen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: hoe wietplant beveiligen

    Handig zo camera als de dief dan op de beelden staat ga je dan naar de politie de dief aan geven? of ga je die persoon dan even op sporen en je planten terug vragen???
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: hoe wietplant beveiligen

      Ik zal die persoon dan even persoonlijk bedanken voor zijn goede daden

      Comment


        #18
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: hoe wietplant beveiligen

          Hier in Groningen liggen de schrikdraadinstallaties in de tuinwinkel, in alle soorten en maten. Die dingen zijn vergunningsvrij te koop. Ik sta altijd te likkebaarden bij de dingen om de katten uit mijn tuin te houden - maar dan hou ik ook de konijnen, fasanten en egels tegen en dat zou ik zonde vinden.

          In de categorie onzinnige ideeen: LSD over de bladen spuiten, zodat iedereen die ze aanraakt nog 8 uur loopt rond te dazen in je tuintje. Dan kun je ze makkelijk vangen/schieten/fotograferen/uitlachen.

          Comment


            #20
            Re: hoe wietplant beveiligen

            Hahahahha dat is ook zeker een optie, weet alleen niet waar ik dat spul kan uithalen...

            Comment


              #21
              Re: hoe wietplant beveiligen

              Wat is het nut eigenlijk om de planten te stelen? Buitenplanten zijn nog nieteens in de bloei, of gaan ze die bladeren oproken?

              Plant volgend jaar door heel je dorp of stad hennep. En dan hopen dat ze jouw paar planten laten staan.

              edit: klopt Ruben, wel de mannetjes slopen zodra ze de bloei ingaan.
              Last edited by Renhaze; 22 July 2015, 00:28.

              Comment


                #22
                Re: hoe wietplant beveiligen

                Oorspronkelijk geplaatst door Renhaze View Post
                Wat is het nut eigenlijk om de planten te stelen? Buitenplanten zijn nog nieteens in de bloei, of gaan ze die bladeren oproken?

                Plant volgend jaar door heel je dorp of stad hennep. En dan hopen dat ze jouw paar pla nten laten staan.
                Kans dat u plant bevruchtigd wordt
                Wihte widow

                Comment


                  #23
                  Re: hoe wietplant beveiligen

                  Waakhond wat Modest al zei

                  Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: hoe wietplant beveiligen

                    wiet tentje.jpgop het balkon of je eigen achtertuin toch maar he.

                    Comment

                    Bezig...
                    X