Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bij geen van beide verlies ik echt de 'controle'.
Alcohol:
Hierbij word ik socialer, minder normatieve remmingen, soms wat draaierig of moeilijk op een lijn te lopen.
Je laat je gemakkelijker gaan. Van katers heb ik geen last. Verslaving zou ik neit weten, ik ben nog student.
Wiet:
Mijn personlijke favoriet (rijmt zelfs). Effect hangt er wat van af, soms creatief, maar persoonlijk wordt voor mij meestal de hele wereld een wonder. Een concert was nooit zo harmonisch en intens, bepaalde lichtinvallen zijn fantastisch, alsof je de wereld voor de eerste keer op een kunstige manier ziet. Niets leuker om dan een jointje te doen op een hele chille plek omgeven met mooie gebouwen onder een sterrenhemel. Maar wat betreft mensen: meestal wordt ik vrij stil, zien zij mij als afstandelijk, en ik heb het gevoel dat grote troepen mensen 1 groot gewoel is, als 1 organisme dat zich voortbeweegt. In het begin wat eng, maar nu is het grappig. Wat betreft activiteit: Stilte in het lawaai. Soms laat je alles over je heen golven, soms zwem je in de golven.
Mijn gebruik:
Een fris pintje met een joint, echt goede combinatie. Pizza mag ook altijd.
Comment