Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soort herkenning tijdens bloei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Soort herkenning tijdens bloei?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben nieuw hier en ben voor het tweede jaar buiten ah kweken.. Heb 5 verschillende medicinale soortjes besteld (zaden) omdat ik er voor gekozen heb zowel in de grond als in kuip te kweken ben ik (ja hoe handig) door het verpotten uiteindelijk in de war geraakt.. Veel weet ik wel maar een paar niet (kuip) dit ook omdat er duidelijk verschil is qua volle grond als kuip.

    Nu mijn vraag; als de dames straks in bloei komen, kan ik ze dan weer herkennen?

    Dit gebeurd me vast niet een tweede keer maar goed heb ze ook wat her en der verspreid.. Onderstaand een paar van de dames


    Grtzzzz


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Re: Soort herkenning tijdens bloei?

    Wat doen ze t mooi niet?! Ik heb er een paar ge-superscrogged...(niet op de foto) ze groeien meteen weer nh licht echt super wat een plant!! Verliefd!!! [emoji111]️[emoji6]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Soort herkenning tijdens bloei?





      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Soort herkenning tijdens bloei?

        Mooie plantjes. Dat knakken zal wel zijn vruchten afwerpen. Zo heb ik er ook ene die constant geknakt wordt.


        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #5
          Re: Soort herkenning tijdens bloei?

          Dat ziet er heel goed uit hoe is het met de geur?
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Soort herkenning tijdens bloei?

            Waarschijnlijk ga je ze niet kunnen herkennen. Behalve als er eentje paars is ofzo. Maar wat je wel kunt doen, is smaak en geur beschrijvingen zoeken van die soorten.
            En dan hopen dat de neus van een ander, en de jouwe, een beetje dezelfde smaken/geuren kunnen opsporen.

            Geen waterdicht plan, maar het heeft minder gaten dan plaatjes vergelijken
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Soort herkenning tijdens bloei?

              Ik heb maar twee soorten superskunk en een nothernlight. Ik moet elke keer weer goed kijken welke nou welke is.
              Alleen als ik ze vergelijk, dan valt me op dat de nothernlight smallere bladeren heeft. Verder zie ik in topics hier notherlights die niet erg op mijn notherlight lijken.

              Verder weet ik ook dat ik meer superskunk heb als nothernlight, en door beide factoren weet ik wat welke plant is.

              Maar als het dus met twee soorten al lastig is, dan word het met drie waarschijnlijk onmogelijk.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                #8
                Re: Soort herkenning tijdens bloei?

                Gezien ik dit jaar vijf soorten uiteengezet heb zowel kuip als grond is het ook wat lastiger zo staan er 5 bij de buuv.. Drie zijn inmiddels herkend.. De euphoria's hebben echt loeigrote bladeren! 1 stond nog een kaartje in.. Dat maakt dat de andere 5 thuis in kuip nog twijfelachtig zijn, dat komt ook omdat er twee achterblijvers waren die blijven nu ook iets kleiner maar dat maakt niet uit.. Uiteindelijk zijn het er 21 in totaal die ik moet oogsten

                De painkiller heb ik er ook uit denk ik die heeft mooie donkergroene blaadjes en dus wat kleiner..

                Danceworld is niet zo makkelijk te herkennen er staat 1 in de grond die is heel smal.. Misschien een genetisch minder sterke?


                Sharkshock en black widow staan allemaal in de grond plus twee euphoria en n danceworld..


                Ze gaan nu toch wel eens bijna bloeien neem ik aan.. W88 duuuurt laaannggg

                Fijne dag allemaal!!


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Soort herkenning tijdens bloei?

                  De dunne vingers horen bij een sativa dominante plant.

                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Re: Soort herkenning tijdens bloei?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
                    Ik heb maar twee soorten superskunk en een nothernlight. Ik moet elke keer weer goed kijken welke nou welke is.
                    Alleen als ik ze vergelijk, dan valt me op dat de nothernlight smallere bladeren heeft. Verder zie ik in topics hier notherlights die niet erg op mijn notherlight lijken.

                    Verder weet ik ook dat ik meer superskunk heb als nothernlight, en door beide factoren weet ik wat welke plant is.

                    Maar als het dus met twee soorten al lastig is, dan word het met drie waarschijnlijk onmogelijk.
                    Om mezelf even te corrigeren, ik heb dus twee Nothenlights. Wat vooral aantoont, dat ik niet erg goed ben in het herkennen van soortjes.
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment

                    Bezig...
                    X