Wedding cake van seedstockers. Poging zonder scrogg, alle toppen buigen door..
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Ik doe er eentje tussendoor, niet wiet gerelateerd. Ik weet het, daar is ook een topic voor maar kan / ben te lui om het te vinden :p
Vandaag de dode bladeren verwijderd, ze gaan hun winterslaap doorbrengen in de kelder. Daar mogen ze in het voorjaar ook weer ontwaken en krijgen ze een boost in het voorgroeitentje.
Tevens wil ik eens gaan kijken om ze om te poten, de grote staat al 2 jaar in dat kleine potje, de kleintjes heb ik dit jaar gekocht bij de Lidl, die verdienen ook nieuwe schoenen. Nog even kijken waar en welke aarde ik kan kopen, deze moet arm zijn want ze vangen zelf hun voedsel.
Soort : Venus Vliegenval
2 jaar en de kleintjes een half jaar oud
Voeding : vliegen, (varenrouw)muggen, spinnen, wespen, lieveheersbeestjes, kortom alles wat ze vangen kunnen
567E9DD0-2DA1-4D0E-AAC3-17EED18B6B13.jpeg
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 4
Comment
-
Ik heb ze in het hok gehad maar eruit gehaald toen het net volgegroeid was. Hoe meer zon des te roder en aantrekkelijker dat de bladeren worden voor insecten.
-
Ik zet ze in de zomer buiten in het zonnetje. In de winter zet ik ze in de kelder, daar is het redelijk koel, om te overwinteren. In het voorjaar zet ik ze een tijdje onder de tneon, als er dan toevallig plantjes staan met VRM hebben ze geluk
-
Ik heb ook geen probleem met je post maar wel dat je het in de "Cannabis soorten database" post terwijl je de soort er niet bij zet en verder geen info geeft, je wil alleen showen dat ze goed gaan.
- daarom topic verplaatst -
- samengevoegd met ander topic wat hiervoor gemaakt is -
Ja, een mod zeikt altijd om dat soort dingen, omdatie meer dan de helft van de tijd bezig is met topics verplaatsen
- Likes 2
Comment
-
Mijn stekken. Himalaya Gold van Greenhouse en Jack 47 van Sweet Seeds. De grotere zijn HG en de kleinere Jack 47. Kleur van het blad is ook anders.
Ze zijn ongeveer een maand oud en staan nu nog in 3.5L. Gebruikte grond en perliet vermengd met verse grond. Klein beetje Rhizo en op 18 uur.
Ze gaan vandaag nog over op grotere potten en knip dan ook het stekgedeelte weg. Dan nog een week op 18 uur en daarna op 12/12. Beetje Vega erbij.
Ik dacht: "Kan wel lullen over wietplanten, maar dit zijn mijn meisjes!"Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 3
Comment
-
Niet zelf gekweekt, maar ga ze wel oogsten
DSC_1835.JPG DSC_1833.JPG DSC_1834.JPG
Bananen en papayas. Even wat anders dan paprika's en tomatenAd usum proprium!
- Likes 5
Comment
-
Het kleuren pallet van mijn eerste binnenkweek:
(purple) lemon ice & white choco
nog een weekie (of 2 te gaan) voor ze onthoofd worden!20210216_093323.jpgLamp: Spider farmer sf1000 + 2secret jardin (bloei) ledstrips
Eten: biobizz in kraantjeswater
Toetje: 2x pk meegekregen
20210216_093613.jpg 20210216_093547.jpg
JD collega's bedankt voor alle geniale infoLast edited by Highrider; 17 February 2021, 20:45.
- Likes 4
Comment
-
IMG_4281.JPG IMG_4286.JPG IMG_4280.JPG
Beetje pech gehad met oude zaden deze ronde, kreeg er wel nieuwe maar die deden het even slecht. Dus er zit onderling wat verschil op in leeftijd, maar alles hangt zowat op gelijke hoogte dus echt kwaad kan het niet. Geen idee meer wat er allemaal tussen staat, dat wordt dan een verrassing. Sowieso wat nieuws van sweet seeds en de rest zijn voornamelijk sannies. Ze staan in 7 en 4 liter, in grond uit het tuincentrum.
Dit alles in een homebox op zijn kant geflipt onder 450 watt aan cobs.
- Likes 5
Comment
Comment