Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Fijne coco en blumat gaan naar mijn ervaring prima samen.
Wel is het nog belangrijker dat de coco niet uitdroogt, goed inwateren dus.
Om het contact opp met je kegel zo groot mogelijk te maken; draai blumat in de grond, draai hem direct weer uit de grond. Vul het ontstane gat volledig met verse nieuwe coco en draai opnieuw de kegel in je medium.
Remco daarom adviseerde ik je ook voor cocos bricks te gaan, die zijn licht! Ik had genoeg voor 150 liter in een big shopper. En de volgende ronde hergebruik je het weer. Wil je het toch dumpen? Geen probleem, het is weer vederlicht als je de planten alle water laat opzuipen.
Silas valt enorm mee!
Zoals Remco voorheen kweekte, alles wat hij gaf meten werkt het ook op kokos. Ik durf zelfs te beweren dat kweken op kokos makkelijker is dan op aarde!
Ik heb mijn (zelfde als jouw) 110 watt t neon vervangen voor 2x 20 watt cosmorrow ledjes. Minstens zo goed of zelfs beter resultaat. Scheelt ook best veel aangezien ze 18 uur aanstaan
In de tent heb ik cree cobs, erg tevreden over. Voor mij moet een lamp wit licht en dimbaar zijn.
Nu zou ik denk ik inderdaad voor een mars gaan; kwaliteit prijs verhouding is erg goed
Jammer dat ik niet op iedereen afzonderlijk kan reageren maar thanks! Ben heel tevreden, de toppen worden al lekker dik.
Heb er weinig aan hoeven doen.. gewoon 1x toppen en wat buigen.
Bloei sinds 5 feb en hij moet 55 dagen bloeien.
Apr 1, 2025, Tuesday is the date 55 days after Feb 5
De app van de LED heb ik inmiddels weer verwijderd.
Weet niet wat er allemaal gebeurd. Dan weer de lamp ineens uit. (of juist niet uit wanneer dat moet)
Ook gooit ie de lichtsterkte gewoon naar 100% wanneer het hem uit komt. Dan weer naar 25%.
Alles draait weer mechanisch inmiddels met een normale Davin en de draaiknop op de lamp zelf (0% - 100%)
Ben wat minder online maar zit niet stil IMG_2412.jpg
In de MGB. blue zushi van dutch passion, nu 3 weken oud. Getopt en nog op 18/12.
In het tentje links blueberry OG, rechts sour diesel, beide barneys farm. De SD 6 weken oud, ze heeft 2 dagen 18/12 gehad (begon eerst in MGB, later naar tentje vershuisd) en is getopt, week 2 in bloei. De blue berry OG staatnu 2 weken op 12/12 en is ook getopt.
Let op het doorzichtige venster zit er nog voor. Belooft en lekker vol tentje te worden. LV is hoog 75% maar ga pas ontbladeren als de strek er uit is.
20250315_205634.jpg
Nieuwe schoenen voor 8 van de 10, op de groei gekocht. Cookies Fast van Seedstockers, alle 10 ontkiemd. De 2 overblijvers blijven staan als experiment (met geen enkele verwachting).
Terug plastic potten ipv de stoffen zakken. Destijds aangeschaft om enkele centimeters in de hoogte te winnen in de lage Bonanza. Nu terug gewisseld in een poging de luchtvochtigheid lager te houden.
Remco pot vierkant 11 ltr 24*24*26cm. De schotels heb ik de randen afgeslepen om ze net te laten passen. Tip: dunnere schijf dan mij gebruiken om het er deftiger te laten uitzien 😄
De Blue Zushi (in de MGB) heeft zich mooi herpakt en ziet er goed uit. die staat nu een weekje op 12/12.
De Blueberry OG (in het tentje links) strekt toch wat meer dan ik had gedacht, had ik wel iets eerder willen schakelen bij nader inzien. Ik wil waarschijnlijk het 150m2 filter plaatsen later in de bloei dan dat beperkt de hoogte behoorlijk.
De Sour Diesel (tentje rechts) is de strek er wel uit. Strekt nog wel iets maar niet meer zo'n tempo als eerst. Deze zal ik wel iets verhogen als de BBOG de strek er uit is zodat ze op de zelfde hoogte staat als de BBOG. De blaadjes van de SD zijn al behoorlijk bedekt met trichomen, lekker frosty
Verder ben ik erg tevreden hoe het gaat IMG_2515.jpg IMG_2516.jpg IMG_2517.jpg IMG_2518.jpg
Er zitten geen ringen op mijn afzuiger, het is 1 geheel. Ik denk dat die ringen die jij bedoelt er niet bij zaten. aansluiting van de afzuiging en van het filter zijn hetzrlfde, man-man zeg maar en heb dus man-vrouw nodig als je begrijpt wat ik bedoel. Maar gaat goedkomen
Comment