Still going strong
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Bij deze wil ik ook wat fotos delen van mijn huidige kweekje het gaat om 3x gorilla zkittlez en 1x tangerine dream van barneys farm in scrog.. de lamp is een apollo 10 (150x3 watt cree leds, werkelijk verbruik 360watt) ze staan op lightmix en krijgen de terra lijn van plagron samen met pk 13 14 te eten.. bloei week 4 is nu bijna ten einde dus heb nog wel ff te gaan paar fotos zijn met de led aan en eentje zonder de lamp aan..You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
- Likes 2
Comment
-
Awesome! Ik zat zelf ook te denken om gorilla zkittlez te gaan halen. Hoe zijn ze in de groei ? en zijn ze qua phenos enigzins stabiel ?
-
Qua groei, ze groeie hard, na 3 weke heb ik ze in bloei gezet, in de voorbloei durve ze wel verdubbele in grootte.. (60indica 40sativa) en ze stinke hard, heel musky en licht zoet..en super frosty.. de phenos die ik heb lijken eigelijk wel hard op elkaar tot nu toe.. geen grote verschillen dus zit wel goed denk ik.. tot nu toe kan ik je ze wel aanraden maar is nog ff wachten op de eerste roker natuurlijk
-
Ben benieuwd hoe die er nu uit zien. Heb je een update?
Ben van plan ze ook te halen maar ben nog even aan zoeken achter kweekverslagjes.
-
Onder 300-360w LED.
Is nu bijna 1 week en 4 volle dagen in de grond, binnen een aantal uur. Na 3 dagen ontkiemd te zijn.
Ga straks voor de eerste keer voeding geven.
is White Widow Automatic van Royal Queen Seeds.
We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.
Comment
-
Ik gebruik Plagron Lightmix met perliet.
Hmja, en wat betreft voeding, ik heb ook getwijfeld of ik al zou geven. 1 iemand raadde mij aan van nog een week te wachten, en iemand anders zei volg het voedingsschema maar, wat ik wel van plan was.
Maar goed, zal dan wachten tot week 3 om nog meer te voeden.
Maar ga er niet te ver over uitbreiden, is geen kweekverslag.
-
Net weer begonnen, hopelijk kan ik de kweek afronden dit keer.
Het gaat hier om 5x Strawberry Daiquiri F2 zaden REG van BackYardPlant
002.JPG
..en hopelijk zijn het allemaal vrouwtjes Zodat ik een verslag kan aanmaken.Ad usum proprium!
- Likes 1
Comment
-
Succes! Hopelijk word het wat moois
-
Thanks BYP! Welcome back
Zodra bekend is wat het gaat zijn, ik hoop op minstens twee dames, dan zal ik een verslag aanmaken. Heb gister nog een foto genomen van de jonge plantjes en zo stonden ze erbij (13 dagen)
006 - kopie.JPG
Wat was nou de minimale bloeitijd van de SD ben ik vergeten?
-
Ik was het zat, potten leeg gemaakt , kon niet eens een zaadje terug vinden.
Aarde in tuin gegooid, 4 zaden in keukenpapier gelegd in een ziplockzakje.
Morgen nieuwe aarde halen helemaal opnieuw gewoon
Ik had nog zaadjes liggen (met dank aan JD) 4 x big devil auto.... Ok liever geen autoflower in de kast maar fuck it gas en gaan.
Comment
-
Comment
Comment