Het werd weer eens tijd voor een anders smaakje.
4x cookies (2,5 week oud, drie van de 4 blijven wat achter)
1x northern light. Van 10 dagen oud. Mutantje π komt geen top op.
Komt allemaal wel goed en zal vast een welkome afwisseling zijn na een half jaar Critical π
De cookies staan onder led lampen die nu op 50% staan van de 60 watt.
ββββββDe northern light staat onder een 100 watt Cree cxb3590 die ik zelf gemaakt heb, deze is vrijwel hetzelfde als de optic 1 XL die op iets van 30% vermogen draait.
Nouja ik heb eigenlijk alle lampen zelf gemaakt.
Als de planten net zo breed zijn als de pot gaan ze op 100% en een stukje hoger.
Verbruikt sowieso al bijna niks maar waarom zou je de vloer verlichten.
Voeding tot nu toe bij de cookies: 0,5 ml biobizz groep en 0,5 root stimulator.
De lampen hingen eerst wat te dicht erop want er kwamen wat bruine vlekken op de bladeren.
Had eigenlijk niet verwacht dat dat zou gebeuren aangezien er bijna geen warmte af komt maar het zal wel een overvloed aan licht geweest zijn.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie nu lekkere wiet vinden..?
4x cookies (2,5 week oud, drie van de 4 blijven wat achter)
1x northern light. Van 10 dagen oud. Mutantje π komt geen top op.
Komt allemaal wel goed en zal vast een welkome afwisseling zijn na een half jaar Critical π
De cookies staan onder led lampen die nu op 50% staan van de 60 watt.
ββββββDe northern light staat onder een 100 watt Cree cxb3590 die ik zelf gemaakt heb, deze is vrijwel hetzelfde als de optic 1 XL die op iets van 30% vermogen draait.
Nouja ik heb eigenlijk alle lampen zelf gemaakt.
Als de planten net zo breed zijn als de pot gaan ze op 100% en een stukje hoger.
Verbruikt sowieso al bijna niks maar waarom zou je de vloer verlichten.
Voeding tot nu toe bij de cookies: 0,5 ml biobizz groep en 0,5 root stimulator.
De lampen hingen eerst wat te dicht erop want er kwamen wat bruine vlekken op de bladeren.
Had eigenlijk niet verwacht dat dat zou gebeuren aangezien er bijna geen warmte af komt maar het zal wel een overvloed aan licht geweest zijn.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie nu lekkere wiet vinden..?
Comment