Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
De banaan word voor de winter geheel afgesneden tot net boven de grond. De wortel mag niet bevriezen dus heel goed mulchen en afdekken zodat de kluit vorstvrij blijft. In het voorjaar komt de banaan dan weer opnieuw op uit de wortel. De planten bij mijn moeder staan daar al een 20 jaar en worden elk jaar een meter of 4 omdat ze al zoon oude kluit hebben. Er is al vaker bloei in geweest met minibanaantjes maar je kijgt ze hier niet rijp.
Last edited by FlintStoned; 22 September 2015, 20:21.
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Leuk mannen en moeders om jullie planten te zien, ze zijn te mooi voor een thumbnail wat mij betreft.
Schroom niet en zet de volgende foto de volgende gelijk op full screen.
@Wietzaadje, Wat een enorme bos zeg, goed gedaan ! Maak nog eens een foto
@ Haasje, Staan er goed bij met een keurig z.n. greenspan afdakje Graag een vervolg idd!
@ Flint, Het is gelijk duidelijk van wie jij de groene genen hebt meegekregen. De planten van je moeder staan er goed bij zeg!
Volgens mij loop je nu de deur plat bij je moeder Erg leuk die animated gif!
@ Michevan, Klopt het dat je nu extra licht bij de Led hebt of is dat witte licht juist de COB led ?
De Critical en Caramella lijken het erg naar hun zin te hebben
@ Witte, ben benieuwd naar de Top Dawg, ik heb er ook nog zaden van. Ze gaan lekker !
@ Michevan, Klopt het dat je nu extra licht bij de Led hebt of is dat witte licht juist de COB led ?
De Critical en Caramella lijken het erg naar hun zin te hebben
Dat is een COB led paneel met ook 3000k en 6500k erin, buiten de 2 x full spectrum om in het paneel.
Werkt heel erg goed, toppen worden nu lekker dik
Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!
Comment