Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zit al heel de dag aan bowl te denken, soort sangria met vruchtjes. In de jaren 50 erg populair heb ik gevonden op knettternet hehehe en vandaar ook dat ik het ken als klein ventje op oma's verjaardag. gewoon een paar blikken gemengde vruchten met siroop in wat wijn en Feest! Lekker warm
7th Wave van Super Strains is een zeldzame Indica. Ze groeit goed en is geschikt voor alle niveaus van kweekervaring en is met name geknipt voor de buitenkweek. Deze soort biedt redelijke groeitijden en een gulle opbrengst. 7th Wave veroorzaakt een unieke high, die je zal verleiden en je terug laat komen voor meer; ze is anders dan iedere andere beschikbare soort - waarlijk enig in haar soort.
De ongebruikelijk high doet mensen naar deze soort terugkomen. In tegenstelling tot de meeste Indica's geeft 7th Wave je niet een zware, lichamelijke stone, maar stuurt ze je op een hoogvliegende, cerebrale high; deze high verschilt echter op subtiele wijze van de cerebrale highs die je bij de meeste Sativa's tegenkomt. Hij is bijna onbeschrijflijk en moet ervaren worden om echt gewaardeerd te kunnen worden. Ze zal je achterlaten in een staat van contemplatie en introspectie. Geweldig voor stille ontspanning en het beoordelen van de wereld om je heen, ze inspireert je tot een uitdagende creativiteit.
vandaag na lange tijd twijfelen toch maar eens vapo besteld .
het is de alfa van goboof geworden na enkele reviews tekijke .
nu enkele dage wachten en we zullen ies wa damp in den heuft doen aan slaan !
ps4 ook wel content van moet al apart schijfke hale em sta al vol me games .
heb wel al tabletop vapo's gebruikt dien v tower van arizer denk ik , vondk wel mee vallen so we shall see !
Comment