Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Is er hier een "Wat rook jij vandaag?" topic? Ik kan niets vinden.
Ik zit aan de lemon skunk van wietzaadjes, Dat spul is al twee jaar oud maar altijd in het donker en luchtdicht bewaard. Mwa, wel lekkere stoned maar niet bijzonder, qua smaak al helemaal niet (meer). Straks maar ff een joint draaien van Vision Seeds Blue Power, die heeft een mooie hoofdhigh en ruikt naar berries. Ik ben meer van de sativa high.. wat lastig is omdat ze zo lang bloeien en vaak hoog worden dus niet top voor de mgb.
Ik herinner me nog dat ik een Sweet Tooth sample kreeg bijna tien jaar geleden en daar kreeg ik ook een hoofdhigh van, maar toen ook van Master Kush. Misschien was het omdat ik toen na jaren weer meer ging roken.. weinig gewenning. Nu krijg ik dat gevoel wel van een Silver Haze (meer dan van een Amnesia) en van Beldia hash, niet van Zero Zero, die wel lekker is maar anders.
Zijn er mensen bekend met een indica of hybride met hoofdhigh? Ik heb het wel eens gehad met 7th wave.
Ja volgens mij las ik dat gisteren bij je. Ik rook de meeste dagen een joint of 2-3 in de avond. Ik moet je strain nog even uitzoeken, ben wel nieuwsgierig. Body high is wel lekker als het niet te overheersend is, maar heavy is prima als je alleen bent en in wilt kakken. Ik hou er echt van om helemaal opgezogen te worden door de muziek, je lekkere warme bubbel. Hoofdhigh vind ik ook super als je goed gezelschap hebt. Ik ga zometeen toppen!
Serieus? In een slowchat kun je lullen wat je wilt, kletsen, vragen stellen, info dumpen wat je nergens anders kwijt kunt etc. Hierdoor verziek je de andere topics niet.
Daar bestond de normale JD chat vroeger ook uit.
en Belladonna pesten deden we er ook graag
En ja lelijke dingen als ''Bella is stom'' roepen
Dan wist je altijd dat er reactie kwam.
Wat me overigens nog steeds altijd verbaasd is het bezoekers aantal op deze site..
1654 bezoekers en 30 leden...
Waarom altijd zo veel bezoekers?
Volgensmij kon je als bezoeker niet eens zoveel zien op dit forum.
En marktplaats word dat dan nog echt gebruikt hier?
dacht dat menig kweker het risico niet wou lopen om hun identiteit te delen
If life keeps putting you down, You better stay high
Comment