Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Weet iemand waar je die Nico rol JoJo's nog meer kunt kopen dan bij de eerste hits op google? Ik betaal geen 7 euro verzendkosten voor een gadget van een euro.
Het is en blijft altijd een beetje gissen.
Met grond rond de 100mbar, al hangt dat ook weer een beetje van de soort pot af die je gebruikt en de verhouding turf/veen in je grond.
Op coco kan je natter kweken en een lagere waarde aanhouden doordat het ook meer lucht kan "opnemen".
Met pak en beet een 60/40 verhouding zou ik zelf 100mbar aanhouden. Coco gemengd in aarde zorgt er voornamelijk voor dat je grond beter vocht vasthoudt en niet perse luchtiger word is mijn ervaring.
Zorg er in de praktijk iig voor dat je meisjes niet al te lang onder de 50mbar komen en niet hoger dan 200mbar. Op 300mbar MOETEN de meisjes echt aan de waterbak!
Ik heb gisteren veel oude seedbank catalog pdf 's gevonden. 80's 90's. Seedbank van Nevil, Sensi etc. Ook veel boeken.
Mocht er interesse zijn dan verzin ik wel wat.
Comment