Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bezoek gehad van popo's :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bezoek gehad van popo's :(

    Korting op 420shop
    vandaag een bezoekje gehad van onze dikke vriend, de politie, alles meegenomen, tot de gieter en een zak aarde uit de aldi toe.... schandalige klootzakken zijn het, hoe moet een mens in godsnaam nog aan jointje komen!

    de huiszoeking was op basis van het feit dat ik zo'n jaar geleden via klima suplies spint en cannacure heb besteld!!!
    dus mocht er een belg zijn die dit leest die daar ook heeft betesteld (is growshop in antwerpen) PAS OP!!!

    dit is voor eventjes het laatse dat ik van me laat horen dus de contest van spliff ga ik ook moeten afblazen.

    grtz wullox
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

    #2
    Re: bezoek gehad van popo's

    Pff, da's klote man.
    Ik herinnerde me nu dat ik al eens zoiets had gelezen over Klima supplies.

    Na even zoeken...... dit topic.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: bezoek gehad van popo's

      Er zijn al heel wat klanten van Klima Supplies opgerold inderdaad.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: bezoek gehad van popo's

        Tja..
        Als de shop hangt hebben ze al je gegevens mocht je giraal betaald hebben.
        Prefereer ik toch auto paar straten verderop en contante betaling.
        En telefoon gaat ook niet mee uiteraard.

        Je moet je nu eenmaal als een scitzo gedragen om je flesje voeding te scoren..

        Sterkte!
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #5
          Re: bezoek gehad van popo's

          Ik heb hier een verwittiging over gepost op deze site 4 weken geleden, dat ze de database van Klima in handen hadden.
          Had dat op WF gelezen en wou het hier sharen in geval van...jammer dat je die post niet gelezen hebt.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...072#post569072 <daar.

          edit: ik zie dat onze Q de link ook al aangaf

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: bezoek gehad van popo's

              Zullen er dan toch lok-shops bestaan...

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Cityplants-nl

              Comment


                #8
                Re: bezoek gehad van popo's

                Neen, dieje Nicky was gewoon nen idioot die wiet kweekte in een pand dat ook op de zaak stond. In het Antwerpse dan nog, waar de burgemeester een persoonlijke war on drugs voert, al even erg als zijne Nederlandse collega wiens naam mij nu effe ontsnapt. Heeft ontslag genomen effe terug.

                Comment


                  #9
                  Re: bezoek gehad van popo's

                  ik probeer zoveel mogelijk cash te doen vandaag weer 180 voor een bezoek aan de massagesalon,en ben nog steeds een beetje stijf dat dan weer wel
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #10
                    Re: bezoek gehad van popo's

                    gheheheh vooruit, je bent weer gemolken

                    Comment


                      #11
                      Re: bezoek gehad van popo's

                      Lol, was dat er zo eentje met "happy ending"?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: bezoek gehad van popo's

                        Ikzelf nog geen bezoek gehad, die GS zat in een gewoon huurhuisje in gierle vlakbij turnhout. Niet zo slim om in je eigen zaak te kweken natuurlijk. Voor de rest hoop ik dat ze hier wat wegblijven, ik heb mijn dagelijkse job en heb verder geen problemen, ook veroozaak ik geen overlast en steel ik geen elektriciteit. Weinig ilegaals aan de hand vind ikzelf.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          #13
                          Re: bezoek gehad van popo's

                          klote voor je, en in Belgie dus? hmm ben benieuwd naar het verloop mocht je dit willen delen.
                          Je word zomaar met een beetje pech je hut uitgezet voor een paar plantjes, lachwekkend.

                          Comment


                            #14
                            Re: bezoek gehad van popo's

                            Idem hier.. 2 jaar geleden wat gekocht bij Klima suplies, vorige week bezoek van de popo's, 3 plantjes meegenomen en al mn materiaal plantjes waren rijpklaar, ging ze elk moment oogsten..

                            Comment


                              #15
                              Re: bezoek gehad van popo's

                              Hey Seba1, erg voor je!
                              Terwijl in Belgie militairen op straat moeten zorgen voor onze veiligheid, dan gaan die flikken gewoon wat mensen gaan beduvelen voor enkele plantjes...
                              Triest!





                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X