Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bezoek gehad van popo's :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: bezoek gehad van popo's

    Holy f*ck, ik mag me echt niet voorstellen dat zoiets hier zou gebeuren. Echt wel zeer klote.
    Ik betaal daarom altijd wel steeds cash in de GS en ga steeds naar de Terra Terra.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #17
      Re: bezoek gehad van popo's

      Idem, bij mij zijn ze in maart langs geweest.
      Ik had er vorig jaar via mail een koolstoffilter besteld. omdat ze in Nederland niet verkrijgbaar waren vanwege de growshop wet

      Die klojo's gaan goed om met de gegevens van hun klanten.

      Comment


        #18
        Re: bezoek gehad van popo's

        Voor ene koolstoffilter? Hebben die smurfen niks beters te doen?

        Comment


          #19
          Re: bezoek gehad van popo's

          Pfff wat een wereld... laat ze boeven gaan vangen.
          Baas in eigen brein.

          Comment


            #20
            Re: bezoek gehad van popo's

            Hoi iedereen
            heb me net geregistreerd op het forum om iedereen die iets (hoe klein ook) gekocht heeft bij klima supplies belgie te waarschuwen. Woon in West-Vlaanderen, zone Damme-Heist, en aantal dagen geleden zijn ze hier ook geweest. In het bezit van een aankoopfactuur, foto gekocht artikel en huiszoekingsbevel procureur (die kan je weigeren maar maakt je extra verdacht). Ik kocht vorig jaar 1 vsa met kap, dit was mijn enigste koop op de site. Ze vonden uiteindelijk een 20tal buitenplantjes, die werden geruimd en meegenomen. Volgende week naar het bureau om het uit te leggen. Voel me zwaar kut! Leuke hobby weg, eigen gezond geteelde wiet zit er voorlopig niet meer in en dus weer aangewezen op andere circuits! Vrees dat er straks een zwart gat aankomt.
            Kennis uit de streek zelfde dag bezoek, kocht er aarde, verdamper en afzuiger... Ze gaan echt wel het hele klantenbestand af, jammer dat ik berichten van laatste maanden op verschillende fora erover niet gezien heb.
            Jullie zijn nogmaals gewaarschuwd,
            greetz Droopey

            Comment


              #21
              Re: bezoek gehad van popo's

              seba1
              je achternaam staat hier ook helemaal zichtbaar..
              ff facebook intypen je vind je direct..

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: bezoek gehad van popo's

                  Tsja. Ge weet dat die 40% NVA en VB kiezers daarmee akkoord gaan? Die bekijken dat als een goei investering want al diejen drugs opt straat, daar komt alleen maar criminaliteit van. Ge moet pinten drinken en de volgende dag maar hoofdpijn hebben, als ge dan toch dat plezier wilt.

                  Comment


                    #24
                    Re: bezoek gehad van popo's

                    drinken mag je ook niet [emoji21]

                    Comment


                      #25
                      Re: bezoek gehad van popo's

                      Nog ...
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        #26
                        Re: bezoek gehad van popo's

                        Ik betaal daarom altijd wel steeds cash in de GS
                        Dat is inderdaad het veiligste.

                        Ik ben een groot voorstander van betalen met Bitcoin of Litecoin, dit zien we veel te weinig terug bij de fysieke en online handelaren.
                        Daarom oproep aan alle handelaars, maak hiervan gebruik aub!


                        Bitcoin_accepted_here.png

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #27
                          Re: bezoek gehad van popo's

                          Beste medeforumleden,
                          Ook ik kreeg 16/6/2016 bezoek van de heren de drugsrecherche in Berchem, Antwerpen. Ook ik had een koolstoffilter besteld. Maar zeker niet bij Klimasupplies (ik bestel AL mijn spullen bij desjop.nl en bij growshoponline.nu)). Hier ook aankoopbewijs via factuur op mijn naam. 12 plantjes in diverse groeistadia in de tuin en 4 in voorgroeitentje. Alle planten in beslag genomen, buitenserre en binnentent stuk gesneden en steunpalen omgeplooid over de knie. Het eigenaardige in dit hele verhaal is dat ik nooit bij Klimasupplies heb besteld. Op de site van desjop en van growshoponline staat de koolstoffilter niet meer in mijn bestelgeschiedenis? Site gehacked, ik weet het niet. Ze gaan het HELE krantenbestand af van Klima Supplies. Gaande van voeding over bestrijdingsmiddelen to kweekpullen, ze gaan overal kijken.
                          Ik vrees dat er nog veel bezoek gaan krijgen... Ikzelf moest verklaring afleggen en na enkele fotootjes en vingerafdrukken stond ik na twee uur weer op straat. Er zal nog wel wat van komen zeker. We' ll see.
                          Last edited by red1880; 3 July 2016, 08:45.

                          Comment


                            #28
                            Re: bezoek gehad van popo's

                            Miljaar...,k heb onlangs wat zaadjes gekocht online.'K vraag me af of ik me ook zorgen mag beginnen maken,en hoe komen ze aan die gegevens? Mogen ze die zomaar gebruiken? en hoe zit het met de Europese richtlijnen/regels? kan men in Belgie iemand straffen die iets legaal gekocht heeft in Nederland?
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment


                              #29
                              Re: bezoek gehad van popo's

                              Oorspronkelijk geplaatst door red1880 View Post
                              Op de site van desjop.nl staat de koolstoffilter niet meer in mijn bestelgeschiedenis? Site gehacked, ik weet het niet. Ze gaan het HELE krantenbestand af.
                              Heb je desjop aangesproken hierover en zoja wat was hun reactie ?

                              Comment


                                #30
                                Re: bezoek gehad van popo's

                                Oorspronkelijk geplaatst door gl507 View Post
                                seba1
                                je achternaam staat hier ook helemaal zichtbaar..
                                ff facebook intypen je vind je direct..
                                Waar heb jij het over?
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X