Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bezoek gehad van popo's :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: bezoek gehad van popo's

    Ik heb daarnet een email verstuurd naar de zaakvoerder van desjop.nl met de vraag of ze hier een antwoord en verklaring op hebben.
    Zodra ik een email terug heb zal ik het laten weten.
    Of het liefst dat ze in dit topic reageren.




    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #47
      Re: bezoek gehad van popo's

      Ben erg benieuwd naar het antwoord van desjop.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #48
        Re: bezoek gehad van popo's

        Oorspronkelijk geplaatst door Tjirp View Post
        Op weedforum las ik een post die stelde dat Klima supplies de koolstoffilters leverde voor desjop.
        Indien dit waar is, dan is dit toch wel sollen met de mensen hun privacy en risico's.
        Klanteninfo uitwisselen naar een andere firma die dan nog in een ander land is gevestigd ?
        En dan nog eens de goederen laten verzenden door een andere firma..
        Even iets rechtzetten. Desjop.nl heeft in de zaak Klima Supplies GEEN aandeel!!
        Ik post hier even hun antwoord op mijn mail:
        Mijn mail:
        Beste,


        Op 16/6/2016 kreeg ik hier in Antwerpen bezoek van de recherge. Binnentent, kweekspullen, buitenserre en planten werden vernield. http://www.rollingstoned.nl/29-6-16-...zake-cannabis/
        Blijkbaar werden mijn gegevens teruggevonden op een factuur van Klima Supplies, een Belgische growshop waar ik nog nooit van gehoord had, dewelke reeds gesloten is wegens onderzoek van de drugsrecherge.
        Zou het kunnen dat jullie deze filter hebben aangekocht bij desbetreffende shop? Of zou er neplink geplaatst zijn geweest op jullie site?
        Ik vind deze koolstoffilter niet meer terug in mijn bestelgeschiedenis. Jullie websites zijn de enige die ik ooit gebruikt heb om mijn spullen te bestellen.

        Willen jullie dit misschien even nakijken?
        Ik blijf trouwe klant bij jullie, aangezien ik meer dan tevreden ben over jullie diensten.

        Antwoord van Desjop:

        Allereerst erg vervelend te horen dat u als hobbyteler bezoek heeft gehad van de recherche.
        We willen u via deze mail laten weten dat wij absoluut nooit zaken hebben gedaan met Klima Supplies.
        We krijgen onze artikelen geleverd van een groothandel hier in Nederland.
        Ook kan het niet zo zijn dat er zoals u zegt een neplink op onze site heeft gestaan.
        Maar erg vreemd dat ze een factuur van u gevonden hebben bij Klima Supplies terwijl u daar zoals u zegt nog nooit eerder besteld heeft.
        Mochten er nog vragen zijn dan horen we het wel.



        MVG, Team DeSjop

        Bellinistraat 2
        5653 GB Eindhoven
        +31 (0)40 2569455
        Openingstijden
        www.desjop.nl
        www.cannabis-seed-bank.eu
        www.kweektent.nl
        kweek-forum

        Ik heb vanmorgen eveneens contact gehad met een medewerker van Desjop. Die mensen hebben hier echt niets mee te maken.
        Gelieve de speculaties hieromtrent recht te zetten op jullie sociale media.

        Antwoord van growshoponline.nu heb ik tot op heden nog niet gekregen.

        Comment


          #49
          Re: bezoek gehad van popo's

          Oorspronkelijk geplaatst door red1880 View Post
          Maar erg vreemd dat ze een factuur van u gevonden hebben bij Klima Supplies terwijl u daar zoals u zegt nog nooit eerder besteld heeft.

          Comment


            #50
            Re: bezoek gehad van popo's

            Tsirp,

            Het is zeker niet mijn bedoeling om jou persoonlijk aan te spreken, ik citeerde je omdat je in je post sprak over een verband tussen Klima en Desjop.
            Ook ikzelf ben benieuwd hoe mijn factuur bij Klima terecht is gekomen. Spijtig genoeg zal ik dit niet kunnen uitklaren vrees ik.

            mvg,

            Red.

            Comment


              #51

              Comment


                #52
                Re: bezoek gehad van popo's

                Je ziet toch ook duidelijk het verschil tussen beide? Zo'n onderzoek kost tijd en geld, je krijgt ook niet zomaar een huiszoekingsbevel. In dit geval is de link duidelijk, niet? Je hebt een snotneus die dacht van beide walletjes te eten. Effe in een pand wiet kweken dat geregistreerd staat op de zaak.
                Dan mag je er vanuit gaan dat 99% van de mensen die daar iets kocht dat voor wiet te kweken gaat gebruiken, al dat niet voor broodkweek. Ja, dan kunnen ze door gegevens gaan en die tegen u gebruiken, zo werkt dat nu eenmaal.

                Schuld ligt hier volledig bij Klima supplies.

                Comment


                  #53
                  Re: bezoek gehad van popo's

                  Bwah, zo'n vaart loopt het niet.
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #54
                    Re: bezoek gehad van popo's

                    Gewoon jezelf paar x aangeven bij de hermandad.
                    Na 3x voor niks te zijn langsgeweest zijn ze er wel klaar mee..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #55
                      Re: bezoek gehad van popo's

                      Ben erg benieuwd naar het antwoord van desjop.
                      Deze morgen ook antwoord gekregen van desjop.nl.

                      Mijn email.

                      Beste heer of mevrouw,



                      Ik schrijf U deze e-mail ivm Klima supplies en in naam van alle jointjedraaien.nl leden die gedupeerd zijn door Klima supplies.

                      Zoals jullie waarschijnlijk al weten hebben veel klanten van Klima supplies al bezoek gehad van de politie, nadat politie in hun klantenbestand konden kijken na een huiszoeking.
                      Ook zijn er beweringen dat desjop.nl koolstoffilters liet leveren door Klima supplies!?

                      Ook andere klanten maken zich zorgen ivm met hun privacy en ook terecht!

                      Graag zouden wij een duidelijk antwoord willen krijgen op deze heisa tegenover onze leden en jullie klanten.

                      Link naar het topic.

                      Uitkijkend naar uw reactie groet ik U,

                      Westport,Global-Moderater Jointjedraaien.nl

                      Ontvangen email van desjop.

                      Goedemorgen,

                      Wij willen via deze mail laten weten dat wij absoluut nooit zaken hebben gedaan met Klima Supplies, wij hebben hier dus ook nog NOOIT filters door laten leveren.
                      We vinden dit een vreemd verhaal en vragen ons af hoe iemand hierbij gekomen is??
                      Al onze filters die wij inkopen komen van een groothandel in Nederland en deze worden door ons zelf ingepakt en verstuurd.
                      Aangezien wij alleen nog artikelen verkopen voor de hobbykweker zijn dit ook alleen nog maar kleine filters zoals op onze site te zien is.
                      We vinden het erg vervelend dat onze goede naam hiermee ivm word gebracht en we willen dan ook graag dat dit word rechtgetrokken op het forum.

                      Met vriendelijke groet, Charles en Patricia


                      Dit lijkt mij nu ook wel duidelijk!


                      Grtz
                      Last edited by westport; 3 July 2016, 16:03.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #56
                        Re: bezoek gehad van popo's

                        Kan gewoon een lulverhaal zijn van de recherche? Misschien pakketje tegengekomen door verscherpte controles bij post. Zo n filter heeft wel iets weg van een drukhouder?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #57

                          Comment


                            #58
                            Re: bezoek gehad van popo's

                            De tijd leert.
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              #59
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment


                                #60
                                Re: bezoek gehad van popo's

                                Knudde man

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X