Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar de vraag voor mij nu is.. Zijn ze nog terug gekomen? Vorige jaren blijkbaar geen problemen gehad?
En idd zo als gezegd moeten het mensen uit je buurt zijn geweest.
Het is al een oudere topic maar kwam hem toevallig tegen. Schandalig dat er zo een mensen bestaan, mijn planten zijn dit jaar op klaarlichte dag gestolen met kluit en al en de camera stond niet gericht op mijn meisjes. Is inmiddels wel zo en mijn hond is zo lief om als ze thuis is mee te helpen bewaken. Diegene die ik nu heb staan had ik voor een kennis opgekweekt maar toen ze eenmaal lekker begon te ruiken gingen zijn buren klagen dus nu staat ze weer bij mij. Snachts staat ze in de keuken en als ik met de hond naar het bos ga zet ik haar ook in de keuken.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Dan is er een grote kans dat ik hem ken. Ik ken alle Belgische en Nederlandse dobermannfokkers, heb zelf ook een kennelnaam maar heb in 40 jaar tijd nog maar 2 nestjes voortgebracht.
Comment