Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roken wel of niet??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Roken wel of niet??

Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
    ik ruik er aan ik voel er aan ik lik er aan
    That makes 2 of us

Comment

^^lol nu ben je niet meer alleen he organic

Comment

hahahaha
        Ik den dat er nog heel veel zijn die hun neus eens dichtbij de plant houden

Dat likken, ... misschien zo niet.. Maar kusjes geven denk ik ook heel veel.

Tleukste blijft toch steeds, hun maagdelijk bloemeke plukken he
        Last edited by organic; 25 July 2009, 19:09. Reden: de neus dichtbij de neus lol

Comment

Ik rook niet. Heb wel een paar keer een joint gerookt, mar was meer om te testen enzo, is wel gezellig als je het met een paar kameraden kan doen enzo.

Kan wel zijn dat ik nu en dan nog eens meerook als ik het aangeboden krijg, maar zelf naar de shop gaan om iets te roken te hebben doe ik niet

Comment

Tot aan 2 dagen geleden blowde ik elke dag ongeveer 4 J's weg, maar nu ben ik tot de conclusie gekomen hoe slecht dat eigenlijk is. Het was bij mij Smoke weed all day.

Dus even een stop nu, en misschien heel afentoe in de avond als mijn kweekje klaar is.

Comment

door te beginnen blowen, laaaaaaaang geleden, zijn ook psychische klachten erg naarboven gekomen; hyperen en angstaanvallen, depressiviteit! ik was toen fobisch aan wa ook maar op joint leek of ik de geur ruikte! ik d8 ook dat het daaraan lag!
              scherpe zintuigen heb ik zoiezo al, dus chronische hyperventilatie hield mijn leven toen in ban, zonder nog verder te blowen na die paar keer!
              nu 15j later is het eerder omgekeerd en ben ik van alles af wtb die klachten, gebruik ik m'n wietje om rustiger te zijn, goed te slapen(zonder nachtmerries) en vooral van depressieve klachten af te zijn
              raar maar waar!
              net zoals Misty zegt, heb ik de pammetjes ed ook niet meer nodig!
              sterkte!

When you smoke the herb, it reveals you to yourself

Comment

Hoi

Een jointje kan je gemoedstoestand versterken maar het kan het ook dimmen
                Bij sommige mensen worden hun gevoelens ineens vel sterker als ze beetje depri zijn word het erger en alle hun gevoelens worden in eens veel sterker
                Op zulke monenten kan je er beter van af blijven want dan kan het zelfs gevaarlijk voor je zijn.

Vaak kan het ook alles een beetje verdoving geven je krijg minder prikkels binnen en ervaart rust in je hooft , je hebt geen nachtmerries meer maar vergeet nooit dat het de wiet is die tijdelijk een soort verdoving roes geeft het lost de problemen namelijk niet op
                En het kan ok zo zijn dat wanneer je een niet rookt dat alles veel heftiger binnen komt dan eerst om dat je weer moet wennen aan het geen drugs/verdoving in je lichaam meer hebben.

Voorbeeldje : Ik heb geen nachtmerries meer zo lang ik blow
                Stop ik met blowen dan zijn mijn eerste nachtmerries heftiger en horror achtige dan ooit als je dan vol hou met stoppen is dat na weekje of 2 weer weg alleen je moet vol houden.

Suc 6
                God was never on your side..

Comment

@shivah: idem...alleen rook nog steeds niet wellicht de angst ervoor denk ik...knippen ruiken e.d. lukt allemaal wel maar zodra het wordt verbrand gaat er een knop om.... hyperventilatie en verkrampingen e.d. voor een paar uur dan wel.... als ik het nu nog verbrand ruik is het hetzelfde..... al zou ik graag eens een eigen kweekje willen proeven maar zal NOOIT lukken denk ik...

@ belladonna: als het medisch goed is...waarom niet toch...
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

@shivah: idem...alleen rook nog steeds niet wellicht de angst ervoor denk ik...knippen ruiken e.d. lukt allemaal wel maar zodra het wordt verbrand gaat er een knop om.... hyperventilatie en verkrampingen e.d. voor een paar uur dan wel.... als ik het nu nog verbrand ruik is het hetzelfde..... al zou ik graag eens een eigen kweekje willen proeven maar zal NOOIT lukken denk ik...

@ belladonna: als het medisch goed is...waarom niet toch...
                    Heb je een vaporizer o.i.d. al geprobeerd ?
                    Zo maar uit nieuwsgierigheid.

vale.

Comment

nee, en eerlijk gezecht geen idee wat het is???

Comment

nee, en eerlijk gezecht geen idee wat het is???

Misschien geeft deze manier dezelfde uitwerking als een gewone joint roken bij jou doet, maar dit is de schoonste manier om het te "roken".
                        Alleen de "goede" dingen komen vrij en de rest blijft achterwege zoals bij een rokertje.
                        Is gewoon een gedachtengangetje van mij. Je probeert wat...

vale.

Comment

zietb er wel leuk uit alleen denk ik dat ik NIET tegen de werkzame stoffen kan...geen idee...en zie het ook niet zitten om het te proberen....lig ik straks weer 6 uur gestrekt zonder enig idee wat ik vertel....lol..... dat zal destijds wel een andere reden gehad hebben hahahah....

Comment

Een lekker jointje voor het slapen gaan kan wonderen doen.
                            Ma effe een vraagje, hoe zit het dan met bv: spacecake enzo.. Dan word er niets verbrand en zou je die uitwerking mss ook niet krijgen?

greets

Comment

geen idee...lol en wil niet proberen ook hahahah

Comment

Bezig...
                              X