Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Test wiet gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Test wiet gebruik

hopeloos bij mij .

Grtz

Comment

hoeveel?
      kom op zeg het maar
      grow da weed, smoke it's buds

Comment

Uitslag van je wiet test

De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.

Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Je kunt lichamelijke en/of psychische problemen krijgen als je niet mindert of stopt. Mogelijk heb je al wat problemen.

vind het nog wel meevallen xD
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

De score van je zelftest is 16 - 36 punten.

Deze uitslag geeft aan dat je cannabisgebruik risicovol is en uit de hand dreigt te lopen. We adviseren je dringend te minderen of te stoppen met blowen. We kunnen je daar goed bij helpen en bieden de volgende mogelijkheden:

Comment

Oh, testje is dikke zever hoor, eerst had ik De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.

Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Je kunt lichamelijke en/of psychische problemen krijgen als je niet mindert of stopt. Mogelijk heb je al wat problemen.

We adviseren je iets aan het blowen te doen, om het goed onder controle te houden. Als je dat op korte termijn doet, is de kans heel groot dat je slaagt, omdat je er snel bij bent. We kunnen je helpen en bieden de

Dit zou kunnen kloppen, dus ik dacht, nu ga ik eens de positivere antwoorden geven, dus dat ik zogezegd maar 1 keer per jaar blow, nooit aan wiet denk enzo, en ik krijg ineens dit...

Uitslag van je wiet test

De score van je zelftest is 16 - 36 punten.

Deze uitslag geeft aan dat je cannabisgebruik risicovol is en uit de hand dreigt te lopen. We adviseren je dringend te minderen of te stoppen met blowen. We kunnen je daar

Terwijl mijn vorige antwoorden dramatischer waren, krijg ik nu meer punten en is mijn blowgedrag alarmerender?!

Buuullshit!
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Ik zou maar snel een consult aanvragen!

Cannabis onder Controle is opgenomen in het basispakket van je verzekeraar. Hierdoor wordt het volledig vergoed. Sinds 2008 hanteert iedere zorgverzekeraar een wettelijk verplicht gesteld eigen risico. Dit kan wel voor kosten zorgen. Wij lichten je huisarts in over je deelname aan het programma.

Je kunt de behandeling ook zelf betalen, dan hoeven wij je huisarts en zorgverzekeraar niet in te lichten. De kosten bedragen dan 1050 euro.
              Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oh, 1050 euro.

Hmmmm, zou er soms een addertje onder het gras zitten?

Die mannen van dat "testje" denken waarschijnlijk dat wiet je hersencellen aan een razend tempo vernietigd.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
                  vernietigd.

the message you have entered is to short FOK JOEW
                  grow da weed, smoke it's buds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post

the message you have entered is to short FOK JOEW

What's your point?
                    Ben nie mee ze.

Vernietigd is correct geschreven, met een d achteraan, inderdaad.

Comment

de wereld zit vol bullshit, weet je zelfs dat de makers van het vaccinatie voor mexicaanse griep televisiestations betalen om info die vrij komt over de mexicaanse griep op tv te laten uitzenden. (cijfers van slachtoffers,...) zodat wij bang zijn en het medicijn in huis halen.

zelfde situatie hier, 100 consulenten zitten eens samen en hebben geen inkomsten meer. Dus denken ze even van laten we eens quiz online zetten voor druggebruikers zodat we deze mensen hun geld kunnen stelen.

want laat het ons hier allemaal een zijn met elkaar dat therapie om voor met weed te stoppen bullshit is.
                      ik had eens moeten gaan naar zo'n afkickcentrum en ik was omsingeld door een hoop coke en heroine junkies, geen prettige plaats om te zijn.

met als besluit ik koop liever met die 1000 euro 1/3 van een killo killerweed dan het aan die idioten te geven.

Peace out

Comment

thh

Comment

Score is: 0 tot 5 punten.
                          Ik blow dan maar een paar keer per jaar als ik daar zin in heb.
                          (meestal is dat wanneer ik zwaar onder invloed ben van andere uppers)

De score van je zelftest is 0 - 5 punten.

Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je cannabisgebruik goed onder controle hebt. Je gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig, het gebruik van drugs kan namelijk altijd risico's met zich mee brengen.

Comment

Aha kijk eens aan

Uitslag van je wiet test

De score van je zelftest is 0 - 5 punten.

Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je cannabisgebruik goed onder controle hebt. Je gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig, het gebruik van drugs kan namelijk altijd risico's met zich mee brengen.
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

valt mee he en zovaak doe ik t niet

Comment

Bezig...
                              X