Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Je kunt lichamelijke en/of psychische problemen krijgen als je niet mindert of stopt. Mogelijk heb je al wat problemen.
vind het nog wel meevallen xD
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Deze uitslag geeft aan dat je cannabisgebruik risicovol is en uit de hand dreigt te lopen. We adviseren je dringend te minderen of te stoppen met blowen. We kunnen je daar goed bij helpen en bieden de volgende mogelijkheden:
Oh, testje is dikke zever hoor, eerst had ik De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.
Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Je kunt lichamelijke en/of psychische problemen krijgen als je niet mindert of stopt. Mogelijk heb je al wat problemen.
We adviseren je iets aan het blowen te doen, om het goed onder controle te houden. Als je dat op korte termijn doet, is de kans heel groot dat je slaagt, omdat je er snel bij bent. We kunnen je helpen en bieden de
Dit zou kunnen kloppen, dus ik dacht, nu ga ik eens de positivere antwoorden geven, dus dat ik zogezegd maar 1 keer per jaar blow, nooit aan wiet denk enzo, en ik krijg ineens dit...
Uitslag van je wiet test
De score van je zelftest is 16 - 36 punten.
Deze uitslag geeft aan dat je cannabisgebruik risicovol is en uit de hand dreigt te lopen. We adviseren je dringend te minderen of te stoppen met blowen. We kunnen je daar
Terwijl mijn vorige antwoorden dramatischer waren, krijg ik nu meer punten en is mijn blowgedrag alarmerender?!
Buuullshit!
-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
Cannabis onder Controle is opgenomen in het basispakket van je verzekeraar. Hierdoor wordt het volledig vergoed. Sinds 2008 hanteert iedere zorgverzekeraar een wettelijk verplicht gesteld eigen risico. Dit kan wel voor kosten zorgen. Wij lichten je huisarts in over je deelname aan het programma.
Je kunt de behandeling ook zelf betalen, dan hoeven wij je huisarts en zorgverzekeraar niet in te lichten. De kosten bedragen dan 1050 euro.
de wereld zit vol bullshit, weet je zelfs dat de makers van het vaccinatie voor mexicaanse griep televisiestations betalen om info die vrij komt over de mexicaanse griep op tv te laten uitzenden. (cijfers van slachtoffers,...) zodat wij bang zijn en het medicijn in huis halen.
zelfde situatie hier, 100 consulenten zitten eens samen en hebben geen inkomsten meer. Dus denken ze even van laten we eens quiz online zetten voor druggebruikers zodat we deze mensen hun geld kunnen stelen.
want laat het ons hier allemaal een zijn met elkaar dat therapie om voor met weed te stoppen bullshit is.
ik had eens moeten gaan naar zo'n afkickcentrum en ik was omsingeld door een hoop coke en heroine junkies, geen prettige plaats om te zijn.
met als besluit ik koop liever met die 1000 euro 1/3 van een killo killerweed dan het aan die idioten te geven.
Score is: 0 tot 5 punten.
Ik blow dan maar een paar keer per jaar als ik daar zin in heb.
(meestal is dat wanneer ik zwaar onder invloed ben van andere uppers)
De score van je zelftest is 0 - 5 punten.
Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je cannabisgebruik goed onder controle hebt. Je gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig, het gebruik van drugs kan namelijk altijd risico's met zich mee brengen.
Deze uitslag geeft aan dat je de mate van je cannabisgebruik goed onder controle hebt. Je gebruik geeft niet direct reden tot bezorgdheid. Blijf echter voorzichtig, het gebruik van drugs kan namelijk altijd risico's met zich mee brengen.
Comment