oke zal maar bij het niet te lang maken want we zijn in diepe rouw ....we waren gister lekker op het tuintje me and my mattie .....hebben een takie of 5 de man geknipt ,......gaat miijn maatje vandaag naar het tuintje ,,,nah jullie begrijpen het al kas leeg ...allles netjes doorgezaagt ...what the fuck ....nu hebben wij wel een ideetje wie het heeft gedaan ,maar ja we hebben geen bewijsen ...dus kassiee leeg ....we hadden net de kweekvirus te pakken ,maar nu ....weet niet of we doorgaan enzo ...
kaatje .....die zwaar teleurgestelt is in de mens!!!!!
en wat het aller ergste is dat ze vannacht dus ook nog eff terug zijn geweest om de rest weg te halen ...jullie zullen wel denken waarom heb je het zelf niet weggehaald dan ,nah wij dachtte die komen nie meerterug !! zodat we de restjes tog eff lieten vooor wat ze waren ...vanmorghu was dus echt alles weg ,en weet je wat alleen die gene die ons stekies had gegeven was de enige die wist dat ze bijna klaar waren dus ...hij zelf had spint in zijn kas !!!! dus voor mijn zegt dat al genoeg !! ......
kaatje .....die zwaar teleurgestelt is in de mens!!!!!
en wat het aller ergste is dat ze vannacht dus ook nog eff terug zijn geweest om de rest weg te halen ...jullie zullen wel denken waarom heb je het zelf niet weggehaald dan ,nah wij dachtte die komen nie meerterug !! zodat we de restjes tog eff lieten vooor wat ze waren ...vanmorghu was dus echt alles weg ,en weet je wat alleen die gene die ons stekies had gegeven was de enige die wist dat ze bijna klaar waren dus ...hij zelf had spint in zijn kas !!!! dus voor mijn zegt dat al genoeg !! ......
Comment