Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Erg vervelend. Ik hoop dat dit je niet laat weerhouden om volgend jaar gewoon overnieuw te beginnen. Zorg dan dat je een slot op je kas hebt zitten, dat zal ze beter buiten houden. (Mochten ze een ruit inslaan van je kas dan zul je dit waarschijnlijk wel horen).
Zeer spijtig en heel triest dat er mensen zijn die meer waarden hechten aan hun behoefte naar wiet dan vriendschap.
Volgend seizoen lekker zaad bestellen, op een nieuwe locatie kweken en dan met niemand behalve je medekweker er over praten.
Nagoed.. ik weet dat er "types" zijn die rond deze tijd flink op zoek gaan naar mogelijke plaatsen waar wietplanten staan en houden alles in de gaten.
Kortom, kan zomaar zijn dat je plantjes door een willekeurig persoon omgelegd zijn.
Ow man , des wel erg man , (nie zo lang geleden is er in men werkplaats ingebroken voor motor ondedelen tepikken , heb de dader zelf gevonden (was een zeer goede kenis van me , via politie is het nu ongeveer op gelost ) dus Let op wie je het vertelt of toont . tis gewoon zielig zo iets tedoen ,
Een vriend van mij heeft het ook een keer gehad, die had planten staan in een moestuintje,(ik hoor jullie denken, jaaa dan ben je ook niet slim bezig), maar iedereen kende elkaar in die moestuin en vonden het wel prima.... uiteindelijk 20 planten verder en klaar voor de oogst, komen ze daar is alles weg ook heel netjes afgezaagd en losgetrokken. We zijn er uiteindelijk wel achter gekomen wie het hadden gedaan, het was 1 jongen van 16 die dicht in de buurt woonde en in de nacht wel even wou kloten samen met een vriend en vervolgens dat tegen kwamen, de vriend heeft het laten afweten maar hij heeft zijn zakjes aardig met onze bloed, zweet en tranen gevuld!!!! Waren echt razend op die gast maar waren wel blij dat wij de opbrengst via hem hebben kunnen bemachtigen, (van zo'n 11 planten, die had hij namelijk al verkocht)...
als je planten gestolen worden is niet leuk, maar wat ik gewoon zou doen is denken op naar een betere kweek plek want blijkbaar was die vorige kweekplek niet goed genoeg.
gr berck
!!!hihii,nou weet je die man is zo grooot ,dat wij tog wel een beetje voorzichtig zijn!! en we verdenken hem alleen maar omdat hij de enige was,en hij zo nu en dan eff kwam buurmanen ...joh gelijk een goeie leer vol de volgende keer ,we nemen niks meer van hem aan gewoon ,,,,al komt tie met plantjes met gouden bladeren .....wij bedanken ...
vind dit echt kut voor je hoor
zag er echt fantastisch uit joh..
maar toch, voor grote mensen heb je grote knuppels
Comment