Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en sex, lekker of vaag?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wiet en sex, lekker of vaag?

Korting op 420shop
    Hallo mederokers.

Aangezien heel veel mensen hier blowen, ben ik eigelijk wel eens benieuwd naar de combinatie van wietroken en sex. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? ( tevens, voor de administrator, hier is toch niets mis mee? aangezien iedereen hier op dit forum 18 is.)

Ik zal zelf wel beginnen, ik vind het altijd heel vaag, wel lekker, maar ik raak heel snel afgeleid xD. Het duurt ook langer dat is dan weer goed voor haar(A). Verder val ik altijd heel snel na 'de daad' in een zware roes (slaap.)
    Komt dit iemand bekend voor?

grtz
    wohoooo the sweetest thing

Re: Wiet en sex, lekker of vaag?

Niks mis met dit topic zolang men zich enigszins netjes blijft formuleren lijkt me.

Het als een blok in slaap vallen na de sex klink me idd wel bekend in de oren net zoals het langer duren. Helemaal apestoned sexen vind ik eigenlijk maar niks. meet een lekker jointje als voorafje maakt de zaak wel lekker ontspannen en relaxed en er word ook meer gelachen onder het vrijen. dus ben zeker een voorstander van een high wietje voor een gezellig avondje knuffelen en verder.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door priestt View Post
      hier is toch niets mis mee? aangezien iedereen hier op dit forum 18 is.
      Is inderdaad niets mis mee.. met stoned sexen trouwens ook niet
      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Sex op wiet vind ik eigenlijk maar niks, net zoals priestt, geraak ik zeer snel afgeleid...Maar samen naar een film kijken met een jointje erbij vind ik altijd heerlijk, het lekker gezellig maken...van zo'n momenten kan ik genieten

Comment

ik kan men bij priestt zen mening toevoegen
          maar volgens mij hebben der hier weinig sex , want weinig reply

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snatchy View Post
            ik kan men bij priestt zen mening toevoegen
            maar volgens mij hebben der hier weinig sex , want weinig reply
            Oeps, gelukkig ben ik niet een van diegene.
            Ik moet zeggen dat ik er meer van kan genieten na een lekker waterpijpje.
            Dan ben ik lekker ontspannen en juist meer gefocusd op waar ik mee bezig ben.
            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

Medigebruiker

Comment

Same here , dikke jonko en dan ...

Comment

Het is al eeuwen bekend dat cannabis tot de afrodisiaca behoort.

Xtreme

Comment

Comment

Hmm denk dat jij heel erg jong ben en volgens mij weet jij nog niet goed wat sex is ..
                    Anders zou je een vrouw nooit een wijf noem of het moet je moeder zijn

Groetjes he
                    Last edited by QnQ; 24 August 2020, 11:44.
                    God was never on your side..

Comment

Belladonna was mij voor, exact mijn gedachten. Je hebt het over meisjes of vrouwen, in Olliarts geval zullen het wel nog meisjes zijn.

On topic ; eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe het is om nuchter sex te hebben, ik weet wel dat stoned vrijen ontzettend lekker kan zijn als je genoeg uitgerust bent. Ben je moe of heb je je koppie er niet bij dan kan het ook een grote domper zijn. Ik weet wel dat ik heel erg opgewonden kan raken onder invloed, zeker als je beiden op hetzelfde niveau bent en je zo lekker in elkaar op kunt gaan.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Even onze ervaring met wiet en sex

Haha hoor de expert hoor ik sommige van jullie denken hahahaa

Maar wiet ( afhankelijk van het soortje kan ook een negatieve ervaring hebben op de sex.
                        Zelf heb ik als ik een white widdow rook meer moeite om een erectie te krijgen en merk dat ook bij andere kennissen en vrienden.

Daarintegen is een Jackberry een heerlijke aanvulling op de beleving van sex.

Persoonlijk gebruik ik liever XTC of GHB om ng intenser van de sex te genieten en wil je helemaal eens een mega ervaring proberen ? pak dan eens poppers.
                        Let wel op het is niet goed voor je hersenen, dus gebruik het niet te vaak !!!!
                        maar het effect ...... SUPER !!!!

maar zoals met alles.. Gebruik het met mate en niet met maten hahahah

Comment

Ik kan me nog herrinneren dat als ik met me vriendin een joint rookte dat we dan altijd hevige seks hadden.

We waren allebei een stuk geiler en de seks was veel uitbundiger.....

Erg leuk.

Alleen is het niet iets wat je elke keer doet als je seks hebt. Dan wordt het ook niet leuk meer.

Ik mis het wel ben al weer erg lang vrijgezel haha
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

niet om te boffen of zo maar als ik een goeien smoor durf ik wel eens poepkicks krijgen of voor de nederlanders onder ons een neukkick. Maar meestal is de generaal al onder voor ik.

Comment

Lol poepkicks dat is bij ons iets anders ja orias....
                              Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

Comment

Bezig...
                              X