Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
kortweg ,geen probleem mee twee positieve dingen tegelijk doen een kunst of een Must artificiele sex heet dat dan ? of ben ik te stoned om te vrijen ,elk zijn pijp en tabac ,ik vind stoned vrijen leuk niet appestoned natuurlijk,je vriendin heeft wel wat respect verdiend dacht ik zo en slapen doe ik elke avond als het goed is !Wat ik wel denk elke mens daar anders op reageerd ,sommige grietjes kunnen erg verlegen zijn na het blowen !
..ik raak heel snel afgeleid xD. Het duurt ook langer dat is dan weer goed voor haar(A). Verder val ik altijd heel snel na 'de daad' in een zware roes (slaap.)
Komt dit iemand bekend voor?
ik heb ooit eens een ontzettende lachkick gekregen toen het broekje van m'n schatje van die week uitging, en er een waar afrokapsel pal boven mn gezicht verscheen. Alhoewel zij ook zo stoned als een garnaal was werd het toch niet helemaal in goede aarde ontvangen zeg maar...
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment