Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microscoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Microscoop

    Korting op 420shop
    Beste iedereen,

    inmiddels bij de meesten bekend dat ik af en toe (bijna dagelijks) een microscoop verslag in livestream zet.......
    maak leuke foto's en iedereen kan live meegenieten.

    Je hebt een microscoop om Trichomes te bekijken, sommige nemen een vergrootglas en sommige knutselen met een microscoop uit de speelgoedwinkel. Allerlij soorten en maten zijn er te krijgen, waaronder dure en spotgoedkope.....werkt allemaal alleen de ene is misschien ietsje scherper dan de andere maar maakt allemaal niet uit.
    Zo heb je dan uiteindelijk een USB microscoop. Deze sluit je aan op de pc/ laptop in mijn geval.....instaleerd wat dingetjes en je kunt aan de slag.
    Inzoomen uitzoomen enz....foto hier en foto daar.
    Allemaal leuk en makkelijk.
    Live Stream (gratis site) waar je dus alles kunt laten zien. 1 nadeel aan en dat is een redelijke vertraging en zoals we gisteren hebben gezien: scherpzetten is ook niet eenvoudig.

    Waar ik dus veel vragen of opmerkingen van krijg:
    -laat eens de gehele plant zien zegt iemand, dit gaat niet want het is een microscoop en geen camera uiteindelijk.
    -welke camera gebruik je daarvoor? Is geen camera maar microscoop.
    - zoom eens volledig uit tot een topje....gaat niet is een microscoop

    iedere keer zeg ik: is een microscoop, microscoop is om gedetaileerd objecten dichtbij te halen lukt me aardig om iets scherp te krijgen (kiwi,, hoofd, oog, tond, haar......ens) maar een top: nee lukt niet altijd.
    Je hebt die microscoop in de hand en je moet in en uit zoomen, beetje scherpstellen dus dat ding staat NIET op een tafel maar gewoon in de losse hand dus niet altijd makkelijk.

    Maar om een lang verhaal kort te maken: Ik vind alles wat ik doe en gedaan heb betrefd foto's livestream e.d. gewoon geweldig, sommige mensen ook waar ik reactie van krijg.

    En tot mijn verbazing: meerdere mensen schaffen een USB MICROSCOOP aan, dus dit zal uiteraard niet zomaar zijn als speeltje..........
    PSYCHO, MONTY........ veel plezier met jullie nieuwe aanwinst, het zal van pas komen de rest wijst zichzelf wel....lol.
    In ieder geval, bedankt voor het meekijken nog aan alle kijkers........
    Greets KWEKER
    oja....... ik weet waar je eventueel een microscoop met USB thuis hebt voor minder dan 50 euro.....liefhebbers.....?
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    #2
    Re: Microscoop

    Ik vind het super wat je voor ons doe en ons laat me genieten kweker dankje
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Microscoop

      Hoi Kweker. This elke keer weer genieten als je micro aanzet en ons mee laat kijken. je beelden gaven de doorslag voor mij om er ook een aan te schaffen. Me spruitjes zijn nog klein dus ik heb niet veel om te laten zien momenteel maar als de bloei er goed in zit zal ik ook eens wat tonen.

      Ik heb zelf ook veel foto's door een vergrootglas dat 9 x vergroot geknipt met heel redelijke resultaten en ook met een microotje uit de speelgoedzaak wat geklommeld. gaat na wat oefenen prima en je kunt er perfect het oogstmoment mee bepalen echter zoon usb microscoop id toch nog echt veel mooier en makkelijker te hanteren dan de hier voor genoemde methodes. Kan iedereen aanraden om er een te kopen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Microscoop

        Elke avond even in je ogen kijken.....

        Ow en mooie trichomes ook natuurlijk!!

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #5
          Re: Microscoop

          lol......
          @monty: ik stuur je nog eens wat door betrefd livestream.....komt goed.
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment

          Bezig...
          X