Super High Me
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Super High Me
Collapse
X
-
Super High Me
Last edited by bobo; 12 October 2008, 01:09.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Re: Super High Me
hehe, heb die film gezien.
Is wel funny maar veel verder gaat het niet>>> LR2 mini-kweekje<<<
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CalypsoPff,, hier is er een jaloers op zn voorraad..
mede omdat ik zometeen wss weer naar de shop moet
a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door okiwietOorspronkelijk geplaatst door CalypsoPff,, hier is er een jaloers op zn voorraad..
mede omdat ik zometeen wss weer naar de shop moet
Ik ben maar 2 keer gaan shoppen, en we hebben alleen blauwkes gezien bij het afstappen van de trein IN Nederland.
Greetz,
zion
Comment
-
Shit iedereen word gepakt he..
Superhigh me is chill..
Maar ik ken nog een documentaire van de BBC geloofk, is iets anders, gaat over een vrouw van middelbare leeftijd die gaat beginnen smoken, ik vond het wel chill om te zien, het noemt "should I smoke", ge kunt het volledig bekijken op youtube.*SmokingggGG* !
I wanna get high... so high!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NotoShit iedereen word gepakt he..
Superhigh me is chill..
Maar ik ken nog een documentaire van de BBC geloofk, is iets anders, gaat over een vrouw van middelbare leeftijd die gaat beginnen smoken, ik vond het wel chill om te zien, het noemt "should I smoke", ge kunt het volledig bekijken op youtube.
idd wel chill om te zien gewoon een vrouw die nooit weed gesmoord heeft en die het uitprobeert.>>> LR2 mini-kweekje<<<
Comment
Comment