Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mata Hari

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mata Hari

Korting op 420shop
    Mata Hari groeit snel tot vrij grote en brede struiken waardoor ondersteuning met bamboestokken gewenst zal zijn. Haar bladeren kleuren rood en paars in de herfst waardoor het zeker een mooie plant is om te zien. Naast de bladkleuring kunnen haar gezette toppen eenzelfde kleuren palet laten zien wanneer de koude nachten vroeg invallen. Tijdens de bloei hoeft men zich weinig zorgen te maken over de geur intensiteit die zich verhoudt van kruiding zoet tot zoet-zuur.

Goed afgebloeid en gedroogt zal zij zacht roken met een ronde kruidige en soms een iets bittere smaak. De high is diep en gebalanceerd wanneer zij medium-vroeg geoogst wordt, een latere oogst maakt haar snel een couchlock type.

Mata Hari is een robuste soort welke een kwalitatief goede oogst zal geven, zelfs in de niet altijd even goede teelt-omstandigheden van onze regio. Het is uit voorzorg wel nodig de toppen goed te controleren in de laatste weken voor de oogst, want haar dikke toppen kunnen weleens iets schimmelen. In het licht van het voorgaande is het belangrijk haar niet te overladen met stikstof, voor haar geldt; liever iets te weinig dan iets teveel! Teveel stikstof zal haar toppen verder doen 'opblazen' met alle negatieve gevolgen van dien. Buitentelers die dit even in de gaten houden zullen positief verrast worden!

Er staat op het forum een verslag van deze plant, foto's verwijderd en geen einde.
    Jammer, want ik vind dit een van de mooiste planten. De opbrengst en smaak vind ik bij deze een bijzaak, het gaat bij mij erom deze plant in mijn optiek zo mooi is, dat de rest bijna een bijzaak wordt.
    Ja, het oog wil ook wel eens wat!
    Is mijn nummer 1 voor volgend jaar te zetten in de buitenlucht!!

Vandaar dit topic, iemand die een Mata Hari kweek tot een goed einde heeft gebracht?
    Problemen, aandachtpuntjes?
    Ik ben benieuwd..

vale.

Re: Mata Hari

Geen ervaring mee maar idd een mooie plant als ik het zo lees en zie. Ben al benieuwd vale.

Comment

Re: Mata Hari

idd een zeer mooie plant
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

Comment

Bezig...
      X