Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen om te kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen om te kweken?

    Korting op 420shop
    Mag er gevraagd worden aangezien in NL tot 5 planten gekweekt mag worden.Ik aan een ander lid kweek mijn zaadjes?
    Mag dat eigenlijk?
    Uitgelegd:

    Hey "weetnietwie"
    Heb juist paar zaadjes besteld,mag ik ze naar jou opsturen en wil jij ze voor me kweken?

    #2
    Re: Vragen om te kweken?

    Nee, lijkt me niet.

    Het indoor kweken is illegaal per definitie, dat ze enkel bij grootschalige kwekers problemen maken is een ander verhaal. Jij bent met die ene plant en lamp net zo illegaal als 1000 planten onder 20x1000watt... Dit forum is zover ik weet bedoelt om kwekers te helpen, niet om kwekers werk uit handen te nemen. Stel je vragen die je wilt weten en ga der mee aan de slag, als het kweken niet voor jou weggelegd is, jammer maar helaas, zoek een vriend die het wel kan... misschien dat je daar nog wat succes uit kan halen. Maar een ander vragen op dit forum om te kweken lijkt mij erg uit de bocht vliegen

    (ik bedoel de je/jou vorm niet persoonlijk, is voor eenieder die deze vraag zou willen stellen)
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: Vragen om te kweken?

      De naam zecht het al we zijn een hobby kweek forum. Waar is de hobby als je een ander voor je laat kweken. Riekt dan erg naar commercie. Gewoon je eigen wietje telen voor eigen gebruikt das de bedoeling hier.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Vragen om te kweken?

        Mijn persoonlijke visie:
        Als een lid bereid zou zijn om voor een ander lid een X-aantal plantjes op te kweken voor eigen gebruik dan, vind ik het geen commercie.
        Binnen of buiten heb ik het dan nog niet eens over, is ook niet belangrijk want wordt ook niet genoemd in de vraag....
        De reden waarom iemand kweekt voor een ander intereseert me ook niet btw.
        Als beiden ook nog tot een goede overeenkomst zouden komen betreffende de oogst, zie ik er helemaal geen gat meer in. Is een win/win situatie voor beide!

        Dit is geen open sollicitatie om voor een ander te kweken btw!
        Ik heb genoeg aan mijn eigen
        Snap het probleem eigenlijk ook niet......

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Vragen om te kweken?

            Lijkt me helemaal geen vraag die hier hoort,

            Wiet kweken voor een ander is per definitie illegaal,buiten kweken wordt GEDOOGD voor eigen gebruik,dus voor een ander kweken zou ook illegaal zijn, het kweken van planten binnen of buiten is gewoon niet legaal.
            Vragen aan een ander voor je te kweken zou dus aanzetten tot illegale praktijken zijn,en als je pech hebt dat degene die voor je kweekt "gepakt" wordt en zou verklaren dat jij hebt gevraagd voor je te kweken,dan heb je echt een probleem.

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #7
              Re: Vragen om te kweken?

              Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
              Lijkt me helemaal geen vraag die hier hoort,

              Wiet kweken voor een ander is per definitie illegaal,buiten kweken wordt GEDOOGD voor eigen gebruik,dus voor een ander kweken zou ook illegaal zijn, het kweken van planten binnen of buiten is gewoon niet legaal.
              Vragen aan een ander voor je te kweken zou dus aanzetten tot illegale praktijken zijn,en als je pech hebt dat degene die voor je kweekt "gepakt" wordt en zou verklaren dat jij hebt gevraagd voor je te kweken,dan heb je echt een probleem.

              Grts
              Daniella

              dat laatste lijkt mij toch echt de grootste onzin

              als jij/iemand een oplant voor olliarts zet en de politie komt daar binnen en je zegt dat oliarts jou heeft gevraagd een plantje voor je te kweken dan lacht de politie je recht in je gezicht uit

              jij bent zo dom om het plantje daar te zetten en niet de gene die het heeft gevraagd

              de eigenaar van het pand is ten alle tijden verantwoord wat er in zijn/haar huis gebeurt

              dus olliarts ik zou me niet te vast grijpen op de uitspraak van misty

              als je iemand vindt die een plantje voor je wil optrekken dan moet je dat ckur doen

              ik zou het niet voor iemand doen in de zin van wat heeft het voor nut voor iemand een plantje te kweken, op die plaats had ook een kunnen staan die van mij zelf was, dus das mijn antwoord maar wie ben ik

              mvg DH

              Comment


                #8
                Re: Vragen om te kweken?

                Dit valt nog steeds onder de hypothetische veronderstelling dat de vraag gesteld wordt, een plant kweken is een plant kweken en is een hobby of niet, voor jezelf of voor iemand die dit niet kan/mag.
                Persoonlijke visie:

                Als je vrijwillig, dus zonder dwang, een plant wil kweken voor een ander zie ik nog steeds geen probleem om dit te doen.
                Het aanzetten tot illegale praktijken is hier eigenlijk geen issue, want alle binnenkweken waarvan hier verslagen worden gemaakt zijn sowieso illegaal, al is het voor eigen gebruik!
                Word je gesnaaid door de gevestigde orde maakt het niet uit voor wie je het doet, je bent strafbaar in de zuiverste vorm.
                Nogmaals, zie er geen probleem in.

                NB>

                Ik stel me niet beschikbaar voor een kweek in welke vorm dan ook en zet een ander ook niet aan tot kweken, is het voor jezelf of voor een ander.
                Elk gebruik van cannabis is voor je eigen rekening en/of veiligheid.
                En een schoone discussie is goed voor de ziel!
                Last edited by ceBep; 15 December 2009, 23:08.

                Comment


                  #9
                  Re: Vragen om te kweken?

                  En neem dat maar aan van een hele slimme devils haze die zn stiekeme puurjointje account ondertekend met zn andere handtekening...

                  Grts
                  Daniella
                  Last edited by bobo; 15 December 2009, 23:11.
                  Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                  Misty's ABC

                  Comment


                    #10
                    Re: Vragen om te kweken?

                    Slotje. Olliarts moet je ff nieuw tread openen .

                    Grtz
                    Last edited by bobo; 15 December 2009, 23:35.

                    Comment

                    Bezig...
                    X