Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

anonymous

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    anonymous

    Korting op 420shop
    wil ik wel eens weten
    23
    Ja!
    30,43%
    7
    Nee!
    30,43%
    7
    4chan?
    39,13%
    9
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

    #2
    Re: anonymous

    Oke dit is de meest inhoudsloze topic ooit. Maar als ik moest kiezen Ja! want ik weet wel wat je bedoeld.
    Niet gedacht dat ik het wordt 4chan hier zou tegen komen.

    TIP: Volgende keer graag aangeven waarom het gaat.

    Denk dat hier wel een slotje op kan
    Groet,
    PlasticHorse

    Comment


      #3
      Re: anonymous

      wat is 4chan dan ?????

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment


        #4

        What is 4chan?


        4chan is a simple image-based bulletin board where anyone can post comments and share images. There are boards dedicated to a variety of topics, from Japanese animation and culture to videogames, music, and photography. Users do not need to register an account before participating in the community. Feel free to click on a board that interests you and jump right in!
        Hier een kleine samenvatting van NRC next

        Naast de aanvallen die leden plegen op verschillende websites, vallen ze ook regelmatig personen lastig. Vooral het ‘random’ onderdeel /b/ van de site is berucht, aangezien er weinig tot geen regels gelden. De ‘/b/tards’ zoals de bezoekers heten, willen niet dat er over ze geschreven of gepraat wordt, vooral niet in de pers.

        Dat ontdekte ook weblog Gawker nadat ze een serie artikelen plaatste over een 11-jarig meisje dat door 4chan-leden met de dood bedreigd werd na het online plaatsen van een aantal populaire video’s. Het meisje moest onder politiebescherming gesteld worden. Maar ook de schrijvers van Gawker waren de klos. Na het plaatsen van de artikelen over 4chan werden ze gebombardeerd met e-mailtjes, dreigtelefoontjes en zelfs hun vrouwen kregen anonieme mailtjes over de vermeende minnaressen van hun partner

        De leden van 4chan zijn daarentegen ook verantwoordelijk voor een aantal populaire, ongevaarlijke internethypes zoals Pedobear en Rickrolling. (Bron: NRC next)

        tot slot 4chan is dus heel berucht op internet. Als je even google'd kun je er heel veel over vinden en je kunt natuurlijk ook even kijken op www.4chan.org
        Last edited by PlasticHorse; 20 October 2010, 19:07.
        Groet,
        PlasticHorse

        Comment


          #5
          Re: anonymous

          Nog nooit van gehoord
          En wat is het nut van deze site ?


          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #6
            Re: anonymous

            Ja er zijn veel mensen die er nog nooit van hebben gehoord, maar ja ik zit zoveel achter de computer dan moet je het wel kennen

            Ja wat is het nut er van dat is een goede vraag. Het nut van een forum is informatie met elkaar delen en de mensen op 4chan doen dit ook maar dan met behulp van plaatjes.
            Groet,
            PlasticHorse

            Comment


              #7
              Re: anonymous

              Oorspronkelijk geplaatst door PlasticHorse View Post
              ...In tegen stelling tot andere forums zoals bijvoorbeeld jointjedraaien.nl hoef je je niet te registreren en kun je als "Anonymous" ook dingen posten. Vandaar die vraag van Jah Selah...
              Als het daar om gaat zeg ik nee! Ervaring is dat er een hele hoop onzin gepost gaat worden op het moment dat men zich niet meer hoeft aan te melden.
              Als de poll is of ik ook op 4chan zit; nee...
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #8
                Re: anonymous

                Zit meer op 420chan

                Comment


                  #9
                  Re: anonymous

                  4-chan FTW!
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: anonymous

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jelmer47 View Post
                    Zit meer op 420chan
                    Ja dat is veel beter non stop ganja talk.
                    Groet,
                    PlasticHorse

                    Comment


                      #11
                      Re: anonymous

                      -hack the world-

                      maar begin eerst eens met zo'n wietplant..

                      -hier een plaatje-
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: anonymous

                        Ik vind het wel een interesante ontwikkeling... met name de gelekte HB gary emails

                        The-HB-Gary-Email-That-Should-Concern-Us-All

                        According to an embedded MS Word document found in one of the HBGary emails, it involves creating an army of sockpuppets, with sophisticated "persona management" software that allows a small team of only a few people to appear to be many, while keeping the personas from accidentally cross-contaminating each other. Then, to top it off, the team can actually automate some functions so one persona can appear to be an entire Brooks Brothers riot online.
                        HBGary INC. working on secret rootkit project. Codename: “MAGENTA

                        Magenta would be a new breed of windows based rootkit, which HBGary refers to as a multi-context rootkit. Magenta is a 100% pure assembly language implemented rootkit. The magenta rootkit body is injected into kernel memory via the DriverEntry() partial-load technique. Once loaded into kernel memory, Magenta would automatically identify an active process/thread context to inject itself into via an APC (Asynchronous Procedure Call). Once the APC fires in the new process context, the body of the rootkit will be executed. Finally, At the completion of each APC activation, magenta will move itself to a new location in memory and automatically identify one or more new activation PROCESS/THREAD combination’s to queue one or more additional activation APC’s into. When Activated, the Magenta rootkit will be capable of searching for and executing imbedded command and control messages by finding them wherever they may exist in physical memory on the compromised host. This is ideal because it’s trivial to remotely seed C&C messages into any networked windows host – even if the host in question has full windows firewalling enabled. The Magenta payload will also contain imbedded capabilities for injecting these C&C payloads directly into user-mode processes. This will allow injectable C&C payloads to be written to perform user-mode tasks on the compromised host.
                        The resistance is here.
                        Expect us.

                        Last edited by Jointjedraaien; 4 August 2011, 13:39.
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: anonymous

                          En nu zijn de hackers opeens net als Al Qaida : http://www.nu.nl/internet/2581862/ha...-al-qaeda.html

                          Oke vervelende black hats kunnen hardstikke stout zijn maar de grootste terroristen van dit moment vind je denk ik in pak achter een bureautje in een wolkenkrabber > de grootbankiers, de rating agency's die met een pennenstreek complete landen de schuldsanering indrukken. Tijd voor een nullen-virusje > wanneer losgelaten vreet het bij iedereen met meer dan 1miljoen op de bank de nulletjes weg ofzo. Of Tyler Durden even bellen natuurlijk
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: anonymous

                            Denk ook dat de grootste terroristen inderdaad achter het bureau zitten.
                            De DDOS aanvallen kunnen er ook voor zorgen dat de regulering op het internet strenger word.
                            Als ik de CIA was zou ik onder de banner van annonymous DDOS aanvallen doen, en vervolgens met maatregelen komen.
                            Problem -> Reaction -> Solution.

                            Vergeet Stuxnet niet, dit is niet gemaakt door een paar script kiddies.

                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: anonymous

                              Rule 1 & 2.

                              Comment

                              Bezig...
                              X